Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته دوم لیگ برتر فوتسال با دو دیدار حساس در خراسان رضوی و اصفهان برگزار می شود تا تکلیف صدرنشین مشخص شود. ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶ ورزشی ورزش زنان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هفته دوم لیگ برتر در حالی از فردا (جمعه) برگزار می‌شود که نامی‌نو اصفهان از سایپا پذیرایی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصفهانی ها که سال گذشته جام قهرمانی را به خانه برده‌اند در هفته نخست برابر دیگر تیم مدعی لیگ یعنی ملی حفاری با تساوی بدون گل متوقف شد و در بازی هفته دوم برای نشان دادن قدرت خود و کسب سه امتیاز است. در عین حال سایپا که بعد از دو سال دوری به لیگ برتر بازگشته است در هفته نخست مس رفسنجان نایب قهرمان سال گذشته را شکست داده و با بازیکنانی چون فرشته کریمی و آرزو صدقیانی‌زاده برای شکست حریفان خود به میدان آمده است. این بازی حساس و نزدیک تماشایی و جذاب است.

در دیگر دیدار حساس هفته تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی میزبان ملی حفاری ایران است که بازیکنان قدرتمندی را در ترکیب دارد و با پیروزی پر گل هفته نخست برابر پویندگان فجر شیراز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. ملی حفاری نیز با تغییراتی که در کادر فنی خود داده است به فکر جبران تساوی هفته نخست است. مس رفسنجان نیز که در هفته نخست برابر سایپا تن به شکست داد در این هفته در شهرآورد کرمان به مصاف تیم دختران کویر مس کرمان، همشهری خود می رود. شهروند ساری هم بعد از استراحت هفته نخست در ورامین مقابل ستارگان دشت این شهر خواهد رفت. دیدار شهرداری رشت و پویندگان فجر شیراز نیز به دلیل حذف شهرداری رشت انجام نخواهد شد و این تیم استراحت می کند.

برنامه مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان به شرح زیر است:

جمعه اول شهریور، ساعت 11
پارس آرا شیراز – دریژنو فرخ شهر
مس رفسنجان – دختران کویر مس کرمان
ستارگان دشت ورامین – شهروند ساری
نامی‌نو اصفهان – سایپا
هیئت فوتبال خراسان رضوی – ملی حفاری ایران
پالایش نفت آبادان – پویندگان فجر شیراز

انتهای پیام/

R1351/P/S3,27,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتسال بانوان ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتسال بانوان ایران فوتسال بانوان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۸۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفال‌منش: جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، شهاب سفال‌منش با بیان اینکه تیم ملی از هر نظر آماده درخشش در آسیاست گفت: تمرکز ما در تیم ملی بر کار حرفه‌ای، آنالیز رویکرد حریفان و ارتقای کیفیت بازیکنان و آماده کردن روحی و جسمی آنها برای کارزار جام ملت‌های آسیاست. اردوهای منظم و پرفشاری برگزار کردیم و شرکت در تورنمنت ویتنام در خلال تعطیلات نوروز به آمادگی هر چه بیشتر تیم کمک کرد.

وی گفت: یکی از وظایف ما در کادر فنی تیم ملی، بررسی دقیق و بی‌طرفانه عملکرد بازیکنان در لیگ بود، بدون تردید لیگ فوتسال ایران با توجه به وجود استعدادهای ناب، فشردگی و نظم برگزاری و حضور مربیان با دانش از لیگ‌های بسیار خوب دنیاست. ما برای انتخاب بازیکنان و دعوت به تیم ملی با آقای شمسایی جلسات متعددی برگزار کردیم و معتقدیم بازیکنانی که در جام ملت‌ها به میدان می‌روند، آماده‌تر ین‌های حال حاضر کشور هستند.

سفال منش در تیم ملی گفت: در کنار طراحی و اجرای تمرینات، کادر فنی بخش زیادی از تمرکزش را روی موضوع ارتقای سطح توانمندی بازیکنان جوان گذاشت، ما به جوان‌ها برای بازی مقابل تیم‌های بزرگی مثل برزیل و روسیه فرصت دادیم. نشستن روی نیمکت در برزیل و جلوی چشم هزاران تماشاگر برای بازیکنی که نخستین گام‌های ملی‌پوش شدن را بر می‌دارد تجربه گرانبهایی است چه رسد به چند دقیقه بازی کردن. حفظ توازن تجربی در یک تیم ورزشی کار دشواری است و بازیکنان جوان باید گام به گام این مسیر را طی کنند که هم اشباع نشوند و هم اگر روز و تجربه عملکردی بدی داشتند دچار فروپاشی نشوند.

وی گفت: به واسطه همکاری مستمری که با AFC در زمینه آموزش فوتسال دارم و تجربه حضور در برنامه‌های توسعه‌ای فوتسال در کشورهای کانادا، لبنان، ویتنام، ترکمنستان و … داشته‌ام، یکی از مهمترین تفاوت‌های فوتسال نسبت به گذشته را ورود مربیان صاحب سبک به قاره می‌دانم، شما ببینید در همین مسابقات جام ملت‌های تایلند چندین مربی با سابقه قهرمانی در جام جهانی و جام باشگاه‌های اروپا حضور دارند، این یعنی باید از تصور کلیشه‌ای پرطرفدار در مورد اینکه در آسیا فقط دو قدرت بزرگ وجود دارد گذر کنیم و با احترام بیشتری نسبت به رقبا اظهارنظر کنیم.

وی با اشاره به تحول در فوتسال نوین گفت: بیش از هر زمان دیگری تیم‌ها در حال رصد عملکرد همدیگر هستند، سرمربی افغانستان برای بررسی حریفان در تورنمنت برزیل به این کشور سفر کرد و بازی‌ها را از نزدیک دید. البته من باور دارم که میان دسترسی به دیتا و تحلیل دیتا باید تفاوت قائل شد. با وجود نرم‌افزارهای مختلف امروز به راحتی می‌شود یک بازی را آنالیز آماری کرد اما تحلیل درست این داده‌ها و انجام واکنش درست در قبال اقدامات حریف بر اساس داده‌های آماری یک دانش دیگر است.

کمک مربی تیم ملی فوتسال گفت: بازیکنان ما از دیدار دو سال پیش در جام ملت‌های آسیا مقابل ژاپن درس‌های خوبی گرفتند که قطعاً انتظار می‌رود در تایلند با نگرشی حرفه‌ای‌تر بازی کنند. باید از پیشکسوتان و منتقدانی که در دو سال گذشته دلسوزانه نظراتشان را بیان کردند تشکر کنم، فوتسال یک ورزش ایستا نیست، در این رشته تاکتیک و سبک‌ها هر روز به روز می‌شوند و نمی‌شود به گذشته درخشان اکتفا کرد، ما برای قهرمانی به تایلند آمده‌ایم و شاید جز معدود تیم‌های ورزشی کشور هستیم که همه از ما فقط قهرمانی می‌خواهند، این یک چالش خوشایند برای ما و بازیکنان است و بی‌صبرانه منتظر شروع تورنمنت هستیم.

کد خبر 6079576

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • سفال‌منش: جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند
  • توقف در جریان حساس‌ترین بازی لیگ یک
  • خیبر خرم‌آباد در اندیشه صعود به لیگ برتر/ جدال با سایپا برای تداوم صدرنشینی
  • قرارداد مربی گیتی‌پسند اصفهان تمدید شد
  • برد مدعیان بالای جدول/ طلایی‌ها هم مغلوب مس بدون شکست شدند
  • نارنجی ها، برنده دوئل حساس لیگ هندبال