Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@15:42:43 GMT

جودو قهرمانی جهان| سعید ملایی به ژاپن اعزام شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۸۰۷۸

جودو قهرمانی جهان| سعید ملایی به ژاپن اعزام شد

نفر اول رنکینگ جودو جهان بامداد امروز برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان تهران را به مقصد توکیو ترک کرد. ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون جودو؛ زقابت‌های جودو قهرمانی جهان از روز یکشنبه سوم شهریورماه به میزبانی ژاپن در توکیو آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای حضور در این مسابقات 860 جودوکار از 149 کشور ثبت نام کرده اند. از این تعداد 519 جودوکار در بخش مردان و 341 جودوکار در بخش زنان به مدت 8 روز به رقابت خواهند پرداخت.

از ایران سعید ملایی و محمد محمدی بریمانلو از سوی کادر فنی معرفی شدهاند که بریمانلو  در انتظار صدور روادید می باشد و سعید ملایی به همراه مجید زارعیان بامداد امروز(پنجشنبه) تهران را به مقصد توکیو ترک کردند.

شایان ذکر است رقابت‌های جودو قهرمانی جهان از روز یکشنبه سوم شهریورماه در «نیپون بودکان» شهر توکیو آغاز می شود. شنبه دوم شهریورماه ساعت 14 به وقت محلی (8:30 به وقت تهران)  مراسم قرعه کشی انجام خواهد شد.

مسئول سازمان لیگ فدراسیون جودو منصوب شد

انتهای پیام/ 

R1434/P/S3,30/CT12 واژه های کاربردی مرتبط جودو مسابقات جهانی جودو سعید ملایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جودو مسابقات جهانی جودو سعید ملایی جودو مسابقات جهانی جودو سعید ملایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۸۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی جودو ایران راهی هنگ کنگ می‌شود

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون جودو، سی و‌ دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی آسیا در حالی یکم تا چهارم اردیبهشت به میزبانی هنگ کنگ برگزار خواهد شد که تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب ۱۱ جودوکا در بخش مردان و بانوان قرار بود بامداد امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین به این رقابت‌ها اعزام شود، اما با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در امارات، تمام پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی دبی لغو شد و پرواز تیم ملی جودو کشورمان نیز لغو شد.   اما با توجه به زمان باقی مانده تا شروع مسابقات، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان با مسئولان اتحادیه جودو آسیا هماهنگی‌های لازم را برای حضور جودوکاهای کشورمان در مراسم وزن کشی مسابقات انجام داد و در نهایت بلیت اعزام تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان صادر شد تا جودوکاهای کشورمان ساعت ۱۸ امروز ابتدا به فرودگاه دبی سفر کنند و پس از آن به مقصد هنگ کنگ اعزام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • اعزام تیم‌های ملی جودو ایران به هنگ کنگ لغو شد
  • تیم ملی جودو ایران راهی هنگ کنگ می‌شود
  • اتفاق عجیبی که بوکسور‌های ایرانی را ناک‌اوت کرد
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • لغو پرواز تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا
  • تاکید سئول و توکیو بر گسترش روابط با واشنگتن
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ لغو شد
  • سیل امارات مانع اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ شد
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ‌کنگ لغو شد
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا