Web Analytics Made Easy - Statcounter

فارس نوشت: حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: تا این لحظه مدارک لازم و اسناد مرتبط با بازداشت ۲ نماینده مجلس توسط قوه قضاییه به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نرسیده است.

وی افزود: هفته آینده و با تکمیل مدارک و اسناد تخلف و مباشرت آنها در برخی اقدامات، جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تصریح کرد: بعد از رویت اسناد و مدارک، بسیار سریع درباره عدول از وظایف نمایندگی را بررسی کرده و درباره آن تصمیم‌گیری می‌کنیم.

روز گذشته فریدون احمدی و محمد عزیزی نمایندگان زنجان و ابهر به دلیل اخلال در بازار خودرو بازداشت و به زندان اوین منتقل شدند اما با قرار وثیقه یک میلیاردی آزاد شدند.

کد خبر 452417 برچسب‌ها خودرو - ایرانی مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو ایرانی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات نظارت متا خواستار حذف ممنوعیت کلمه «شهید» شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، هیات نظارت که با بودجه شرکت متا تامین می شود اما به طور مستقل عمل می کند، اعلام کرد این غول شبکه اجتماعی باید فقط زمانی پست های حاوی کلمه شهید را حذف کند که به طور واضح نشاندهنده خشونت باشد یا دیگر قوانین متا را نقض کرده باشد.

رای مذکور درحالی صادر شده که سال های متمادی از شیوه کنترل محتوای مربوط به خاورمیانه با انتقادات روبرو شده است.

همچنین یک تحقیق متا در سال ۲۰۲۱ میلادی نشان داد روش شرکت تاثیری مخرب بر حقوق بشر مردم فلسطین و دیگر کاربران عرب زبان سرویس هایش داشته است.

از زمان آغاز درگیری ها بین رژیم صهیونیستی و حماس در اکتبر ۲۰۲۳ میلادی انتقادات مذکور بیشتر شدند. گروه های طرفدار حقوق بشر متا را به سرکوب محتوای حامی مردم فلسطین در فیس بوک و اینستاگرم کردند، آنهم در حالی که در درگیری ها هزاران نفر از غزه جان باختند.

هیات نظارت متا نیز در گزارش خود به نتیجه مشابهی دست یافت و متوجه شد که قوانین متا درباره واژه شهید معانی مختلف کلمه را در نظر نگرفته و همین امر به حذف محتوایی منجر شده که به خشونت گرایی مربوط نبوده است.

در حال حاضر این شرکت هر پستی که حاوی کلمه شهید باشد را حذف می کند زیرا آن را مربوط به افراد و سازمان های خطرناکی از جمله کارتل های مواد مخدر،شبه نظامیان و سازمان های تبعیض نژادی می داند.

یک سخنگوی متا در بیانیه ای اعلام کرد این شرکت بازخورد هیات نظارت را بررسی می کند و طی ۶۰ روز پاسخ می دهد.

کد خبر 6063292

دیگر خبرها

  • نماینده اصفهان: فرونشست به مرحله خطرناکی رسیده/ اگر چاره‌ای نشود، باید شهر را ترک کنیم
  • طرح کنترل و نظارت بیش از ۷۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در سیستان و بلوچستان
  • احزاب در ایران وارداتی هستند/ اسناد سیاسی و فرهنگی را باید در کشورمان بومی کنیم
  • وزرایی که در سال ۱۴۰۲ از مجلس کارت زرد گرفتند
  • هیات نظارت متا خواستار حذف ممنوعیت کلمه «شهید» شد
  • سفره افطار ۶ کیلومتری در مشهد پهن شد 
  • خودروی ۶۰ میلیاردی در کرمان، توقیف شد
  • واکنش آمریکا به تصمیم نتانیاهو برای لغو سفر هیات اسرائیلی به واشنگتن
  • ضرورت واردات خودرو
  • صفر تا صد خرید لاستیک دولتی در ۱۴۰۳ + مدارک و شرایط دریافت