Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: تیم بهداشتی و درمانی طرح شهید دکتر رهنمون به منطقه بیرانشهر اعزام شد. ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ دوم عبدالوحید ملک آرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: تیم درمانی شهید دکتر رهنمون به همت دفتر بسیج جامعه پزشکی و سپاه ناحیه عشایری بیرانشهربرای ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی به روستاهای سرابی گنجعلی، دره بیژن، زرینجوب و عشایر حونه از توابع شهرستان بیرانشهر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این تیم پزشکی که متشکل از پزشک، ماما، پرستار، مشاوره، کارشناسان بهداشت و دارویار بود همراه با وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم به این منطقه اعزام شد.

اعزام 45 تیم پزشکی به مناطق محروم قشمفروش داروی آنتی‌بیوتیک بدون نسخه پزشک ممنوع شد183 پزشک جهادگر در مناطق محروم استان کرمانشاه خدمت‎رسانی می‌کنند

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با بیان اینکه در این اعزام به بیش از 200 نفر ویزیت رایگان، مراقبت از 5 زن باردار، 17 نفر بیمار دیایتی، 20 نفر فشار خون، 7 نفر بیمار قلبی عروقی انجام و داروی رایگان به بیماران ارائه  شد عنوان کرد: علاوه بر خدمات درمانی مراقبت از 5 کودک شیرخشکی توسط پزشک  انجام و به آنها شیر خشک رایگان داده شد.

وی بیان کرد: در این اعزام آموزش بهداشت عمومی، مراقبت های بهداشتی  مادر و کودک و نیز تحویل مکمل‌های دارویی مادران و کودکان  شامل قطره آهن ، قطره آ+ د قطره مولتی، قرص آهن و مولتی ویتامین به صورت رایگان ارائه شد.

 انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۸۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۱۴۰۳ با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، معاون بهداشت، مدیران ستادی، فوریت‌های پزشکی و شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه در محل دفتر معاونت توسعه برگزار شد.

بر این اساس در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و مؤسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

کد خبر 6087524

دیگر خبرها

  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • معاینه رایگان سالمندان کم توان در هفته سلامت
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان