Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی میرزائی روز پنجشنبه در جریان بازدید از اماکن واگذارشده به صندوق احیا به جهت واگذاری به بخش خصوصی در راستای حفظ و احیای آن ها در تبریز گفت: روند حفاظت و حراست از بناهای تاریخی در استان به سبب جریان پویای حفظ و احیای بناهای تاریخی با رعایت کامل ضوابط و شرایط در حفظ هویت اثر، نتیجه مطلوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در دیدار با اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با حمایت نماینده های مجلس شورای اسلامی و همت مدیران استانی واگذاری بناهای تاریخی با تکیه بر حفظ هویت اثر و در حداقل زمان ممکن، صورت پذیرد و شاهد پیشگامی آذربایجان شرقی در این زمینه باشیم.

مدیرعامل صندوق احیا در این سفر از خانه های تاریخی سرخه ای، کمپانی، ناصح زاده، معبودی، ستارخان و حمام تاریخی نوبر بازدید کرد.

۳۰۷۱

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آذربایجان شرقی بخش خصوصی مجلس شورای اسلامی نماینده مردم تاریخی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه

سرهنگ زینالی گفت: در جریان بازرسی عوامل فرماندهی انتظامی مراغه از منزلی شخصی در روستای  گل‌تپه علاوه بر یک هزار و ۷۶۰ عدد سکه تاریخی چند قلم اشیای تاریخی نیز کشف شد.

وی اظهار کرد: پس از کشف اشیای تاریخی عوامل یگان حفاظت شهرستان مراغه بلافاصله در محل حاضر شده و طی تفحص یک عدد مجسمه سفالی، مجسمه فلزی تاریخی، کتیبه گچی نقوش‌دار و یک هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی را کشف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل دادند.

سرهنگ زینالی گفت: مردم آذربایجان شرقی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه میراث فرهنگی مراتب را با تماس شماره ۰۹۶۶۲، مرکز پیام یگان حفاظت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • سرمایه گذاری ۳۶۰ میلیاردی بخش خصوصی در بناهای تاریخی
  • واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است
  • کشف یک هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه
  • تدوین بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز و مالی برای حمایت از بخش خصوصی در اصفهان
  • لزوم حمایت از بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری
  • برگزاری اولین همایش حضوری سال ۱۴۰۳ ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی