Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@16:33:36 GMT

اتوبوس یوزهای ایرانی در همدان سوژه شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۸۲۲۳

اتوبوس یوزهای ایرانی در همدان سوژه شد

اغلب کاربران شبکه های اجتماعی روز گذشته با انتشار تصویر اتوبوس اختصاصی تیم ملی فوتبال کشورمان در سطح شهر همدان به ویژه در مقابل یکی از هتل ها پرداختند و این موضوع بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت.

شماری از کاربران با علامت سوال در مقابل اتوبوس تیم ملی در همدان؟ به این نکته اشاره کردند که این خودرو در همدان چه می کند؟

استقرار اتوبوس تیم ملی در یکی از هتل های حومه آرامگاه باباطاهر همدان که انبوهی از گردشگران در آن حضور دارند نیز باعث شد تا اقدام به گرفتن عکس های سلفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع اتوبوس یوزهای ایرانی متعلق به تیم ملی فوتبال نوجوانان است که روز گذشته برای برپایی اردویی چند روزه و برگزاری ۲ دیدار دوستانه با تیم ملی عراق به همدان سفر کرده اند.

خبرنگار ایرنا پیشتر نیز از حضور تیم ملی نوجوانان و برپایی اردوی تدارکاتی در همدان خبر داده بود.

شب گذشته نیز تعداد انبوهی از گردشگران و شهروندان همدانی اقدام به گرفتن عکس با اتوبوس یوزهای ایرانی کردند.

همدان میزبان شایسته از ملی پوشان نوجوان

رئیس هیات فوتبال همدان با اشاره به اینکه اتوبوس تیم ملی مختص تمامی رده ها سنی است، گفت: به هر حال ملی پوشان با این اتوبوس برای حضور در اردوها و مسابقات رسمی خارج از پایتخت تردد می کنند.

عباس صوفی افزود: این اتوبوس متعلق به فدراسیون فوتبال و دارای امکانات مجهز برای حمل و نقل ملی پوشان است.

وی با اشاره به اینکه همدان میزبانی دور مقدماتی رقابت های فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه ایران را برعهده دارد، گفت: بهترین امکانات را برای میزبانی شایسته از تیم ملی و سایر میهمانان خارجی مهیا کرده ایم.

صوفی خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال کشورمان نیز اردویی هفت روزه را در همدان برپا کرده و قرار است ۲ بازی تدارکاتی با تیم ملی عراق در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار کند.

وی یادآور شد: استقرار اتوبوس تیم ملی در آرامگاه باباطاهر نیز به دلیل اسکان ملی پوشان نوجوان در هتل باباطاهر است.

رئیس هیات فوتبال همدان با قدردانی از مدیریت هتل باباطاهر در خدمات ویژه به ملی پوشان گفت: سعی داریم بهترین میزبانی را از عوامل تیم ملی فوتبال نوجوانان داشته باشیم.

برنامه یوزهای ایرانی در مقدماتی آسیا

برنامه مسابقات فوتبال نوجوانان آسیا به میزبانی همدان مشخص شد.

دبیر هیات فوتبال همدان در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات گروه سوم از مرحله مقدماتی فوتبال قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا از ۲۷ تا ۳۱ شهریور ماه امسال به میزبانی شهر همدان برگزار می‌شود.

مهدی بوجاریان اضافه کرد: تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در این مسابقات با تیم‌های افغانستان، فلسطین و مالدیو هم گروه است.

وی بیان کرد: بر این اساس تیم‌های ایران و مالدیو از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه روز چهارشنبه ۲۷ شهریور به مصاف هم می‌روند و افغانستان و فلسطین نیز ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه همین روز دیدار می‌کنند.

بوجاریان افزود: جمعه ۲۹ شهریورماه نیز مالدیو و افغانستان از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه دیدار خواهند کرد و فلسطین - ایران ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه به مصاف هم می‌روند.

دبیر هیأت فوتبال همدان یادآور شد: یکشنبه ۳۱ شهریور ماه نیز ایران - افغانستان ساعت ۱۸:۴۵ و فلسطین و مالدیو ساعت ۱۵:۴۵ با هم رقابت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات در ورزشگاه شهید حاج بابایی همدان برگزار خواهد شد و ورزشگاه‌های قدس و کارگران نیز به عنوان محل تمرین تیم‌ها تعیین شده اند.

۷۵۲۰/۲۰۹۰

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر افغانستان پایتخت حمل و نقل شبکه های اجتماعی عراق قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۸۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور

میثم زارع که در نیمه‌نهایی نوجوانان جهان با آرون بروکس کشتی گرفته، می‌گوید برنده دیوید تیلور، کشتی‌گیر قلدری است که خوب هم زیرکتف می‌زند. - اخبار ورزشی -

میثم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درخصوص مبارزه‌اش با آرون بروکس، قهرمان سال 2023 امیدهای جهان که در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آمریکا موفق به شکست دیوید تیلور شد و به عنوان نماینده 86 کیلوگرم آمریکا در المپیک شرکت خواهد کرد، اظهار داشت: در مسابقات نوجوانان 2017 جهان در نیمه‌نهایی با آرون بروکس کشتی گرفتم، با مینیسک پاره، در کشتی قبلی با حریف هندی، شبکیه چشمم هم پاره شده بود و هیچ جا را نمی‌دیدم. این کشتی 10-7 به سود بروکس تمام شد. او درنهایت طلای نوجوانان جهان را گرفت و من هم در آتن برنز گرفتم.

این کشتی‌گیر که چند سال قبل دچار آسیب نخاعی شدید شده بود و حالا با تمام توانش برای ایستادن روی پاهایش تلاش می‌کند، در مورد بروکس گفت: کشتی‌گیر قلدری بود، زورش مثل همه آمریکایی‌ها خیلی زیاد بود و پاهایش خیلی محکم، به راحتی پا نمی‌داد. دیدید که تیلور هم نتوانست از او پا بگیرد. خوب هم زیرکتف می‌زد. انفجاری زیرگیری می‌کند. من مطمئن بودم یک روز عضو تیم ملی آمریکا خواهد شد.

داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد

 

زارع ادامه داد: پیامش را هنوز دارم، سال 2021 به او در اینستاگرام پیام دادم که چرا کشتی نمی‌گیری، گفت خودم را برای المپیک پاریس آماده می‌کنم. گفت که صددرصد تیلور را خواهد برد و به المپیک خواهد رفت. دیدید که همین اتفاق هم افتاد. کشتی‌گیر بااخلاق و باانگیزه‌ای بود. من و بروکس هم سن هستیم، امیدوارم من هم دوباره بتوانم به نحوی به کشتی برگردم.

وی در مورد وضعیت جسمانی خودش بعد از چندین عمل جراحی، تصریح کرد: خیلی نسبت به قبل بهتر شدم، با واکر بیرون می‌روم، امید به خدا امسال با عصا راه خواهم رفت و بعد از آن هم پاهایم را روی زمین خواهم گذاشت. این راهی که من رفتم خیلی سخت بود، خودم می‌دانم چه روزها و چه شب‌هایی را پشت سر گذاشتم. اندازه چند مدال طلای المپیک و جهان برای برگشتن به زندگی تلاش کردم و می‌دانم دوباره بازخواهم گشت. من دو بار آسیب نخاعی شدید دیدم، یک بار بعد از تصادف و یک بار هم که فکر می‌کردم همه چیز خوب شده و می‌خواستم راه بروم که دوباره همه چیز صفر شد و زمانی که فکر می‌کردم دوباره راه افتاده‌ام، مهره گردنم دررفت و همه تلاش‌هایم از بین رفت. من دو بار از زیر صفر بلند شدم و به زندگی برگشتم. اینها برایم انگیزه‌ای است که برگردم.

دارنده مدال برنز نوجوانان جهان با اشاره به روزهای فوق العاده سختی که بعد از تصادف و آسیب شدید نخاعی پشت سر گذاشته، خاطرنشان کرد: به هر نحوی که شده برمی‌گردم، شاید دیگر نتوانم کشتی بگیرم، اما به اسم دیگری برخواهم گشت. شب‌هایی بود که تا صبح 50 بار می‌مردم و زنده می‌شدم هر ثانیه‌اش زندگی برایم تمام می‌شد. بعد با خودم می‌گفتم این حق من نیست، باید به آن چیزی که از این زندگی حق من است، برسم. سختی‌های وحشتناکی را پشت سر گذاشتم و می‌دانم چیزی که پیش رویم است، روزهای قشنگی است که همه چیز به روال عادی بازخواهد گشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت