Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:52:51 GMT

بیانیه گام دوم انقلاب سند راهبردی کشور است

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۸۳۳۱

بیانیه گام دوم انقلاب سند راهبردی کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار نجات صبح پنجشنبه در همایش تبیینی گام دوم انقلاب اسلامی اظهارکرد: با این بیانیه یک رهنمود جدید از سوی امام جامعه صادر شد تا انقلابیون در آینده نظام اسلامی بدانند چه کاری باید انجام دهند.

وی افزود: با گذشت یک چله از انقلابمان، ما نیاز به یک سند جامع و راهبردی داشتیم تا بدانیم چگونه برای انقلاب در مسیر پیش روی نقش آفرینی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجات ادامه داد: امام خامنه ای( مدظله العالی) در این منشور راهبردی برای جوانان جایگاه ویژه ای دیده اند چرا که باور دارند آینده برای این جوانان است.

وی گفت: بنده معتقدم این بیانیه باید به یک گفتمان ملی تبدیل شود و تحقق محتویات آن باید مطالبه آحاد مردم شود.

نجات تصریح کرد: در معاونت فرهنگی سپاه پاسداران بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را به چند سرفصل تبدیل کرده ایم.

وی گفت: نخستین سرفصل گام دوم، تحقق تمدن نوین اسلامی و اتصال انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی منجی عالم بشریت است.

نجات بیان کرد: سرفصل دوم راه طی شده انقلاب از آغاز تاکنون است که همه مسیر در ۴۰ سال اول انقلاب را به تصویر می کشد.

وی افزود: خوب است جوانان پیشینه انقلاب اسلامی را بدانند که انقلاب چگونه از دل رژیم منحوس پهلوی سربلند کرد و در مقابل دنیا ایستاد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارکرد: گام دوم نشان می دهد پیشرفت های ایران اسلامی صرفا یک ادعا و شعار نیست بلکه بر اساس اعداد، آمار و ارقام کارکرد ما در حوزه های مختلف پیشرفت چشمگیری داشته است.

نجات گفت: خود ترامپ ادعا می کند میلیاردها دلار در عراق خرج کردیم اما الان ایرانی ها آنجا هستند، پس مرزهای انقلاب ما نه با شعار خودمان بلکه با اعتراف دشمن قلب ها را فتح کرده است.

وی اضافه کرد: وحدت مذاهب یکی از ثمره های انقلاب اسلامی است، برای مثال در همین استان گلستان و در جریان سیل آق قلا و گمیشان وحدت اهل سنت و تشیع رخ نمایی می کرد.

نجات گفت: امام خامنه ای( مدظله العالی) در گام دوم اعتقاد دارند در این مسیر با سختی مواجه هستیم اما مشکلات اصلی را در ۴۰ سال اول پشت سر گذاشته ایم.

کد خبر 4698796

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گرگان حسین نجات سپاه پاسداران قزوین بوشهر شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان هفته دولت یاسوج عید سعید قربان اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش در کنار سپاه، دژ مستحکم صیانت از کشور و انقلاب است

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، استاندار بوشهر پس از برگزاری رژه نیرو‌های مسلح استان بوشهر در روز ارتش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار صداوسیما با گرامیداشت این روز گفت: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دشمنان داخلی و خارجی انقلاب، دست به دست هم دادند تا ارتش ایران را منحل کنند که امام خمینی (ره) با تیزبینی، هوشیاری و درک آینده، ارتش را به‌عنوان پشتیبان و پشتوانه نظام، کشور و مرز‌ها معرفی کردند.

احمد محمدی‌زاده افزود: پس از دو ماه از پیروزی انقلاب اسلامی به‌دستور امام (ره) روز ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نام‌گذاری شد و درآن روز ارتشیان در برابر امام رژه رفتند و از آن روز به‌بعد به تعبیر رهبر انقلاب این ارتش، ارتش حزب‌الله است.

او اضافه کرد: ارتش در دفاع مقدس و در همه حوادثی که برای کشور پیش آمده، جانانه ایستاده؛ و شاهد اقدامات فداکارانه و نقش ارزشمند این نیرو، ۴۷ هزار شهیدی است که ارتش جمهوری اسلامی تقدیم این ملت، کشور و نظام کرده است.

استاندار بوشهر بیان کرد: نقش ارتش نقشی خاص در همه عرصه‌های دفاع هوایی، دفاع زمینی و دفاع دریایی است.

محمدی‌زاده با اشاره به این‌که امروز روز ارتش و روز نیروی زمینی ارتش است، گفت: صمیمانه به برداران ارتشی این روز را تبریک می‌گویم. ارتشیان در کنار سپاه و نیروی انتظامی و بسیج مردمی یک توان رزمی و دفاعی قدرتمندی را شکل داده‌اند که اراده دشمنان انقلاب را برای مقابله با انقلاب و کشور از بین برده است.

او اضافه کرد: یکی از موفق‌ترین عملیات‌های اخیر جبهه مقاومت، عملیات «وعده صادق» بود که سپاه پاسداران اسلامی با پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی آن را انجام داد. سپاه و ارتش در کنار هم دژ مستحکمی برای صیانت از این کشور، ملت و این انقلاب هستند.

دیگر خبرها

  • پاسخ ایران به اسراییل موفقیت راهبردی بزرگ بود
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • (ویدئو) اوکراین یک بمب‌افکن راهبردی دوربرد روسیه را سرنگون کرد
  • پاسخ ایران به اسرائیل موفقیت راهبردی بزرگ بود
  • مشارکت راهبردی ایران و روسیه در صنعت نفت و گاز
  • تصمیمات غیرسازنده باعث افزایش تنش خواهد شد
  • بیانیه مدرسین دروس معارف دانشگاه‌ها در حمایت از حمله به اسراییل
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • سپاه و ارتش در کنار هم دژ مستحکم برای صیانت کشور هستند
  • ارتش در کنار سپاه، دژ مستحکم صیانت از کشور و انقلاب است