Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد باقر نوبخت روز پنجشنبه در بدو ورود به شهرکرد در فرودگاه بین المللی این شهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود : تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی برای کمک به تولید کنندگان است به همین دلیل، در تبصره ۱۸ قانون بودجه برای ۹۸۸ هزار فرصت شغلی ۸ برنامه تدوین شده و برای چهارمحال و بختیاری مشابه این برنامه تعریف شد که این برنامه ها برای تولید و اشتغال فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوبخت، درباره لایحه حذف ۴ صفر از پول ملی نیز گفت : این طرح بیشتر آماده کردن فضای جامعه با محاسبات است و اگر انتظار داشته باشیم شاخص های اقتصادی را متحول کند ، آنها با یک برنامه های دیگر انجام می شود.

 رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:  به طور قطع مبانی محاسباتی مردم اکنون با واحد " تومان " انجام می شود  به همین جهت تلاش شد این موضوع که واقعی است ، آسان تر شود و مزایت آن بزودی اطلاع رسانی می شود.

وی ، هدف از سفر خود به چهارمحال و بختیاری را به نمایندگی از دولت جهت شرکت در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان عنوان کرد و گفت : از این پس باید پیش از گذشته به استان سفر و طرحهای اقتصاد مقاومتی را دنبال کنم.

به گفته وی، چندین طرح بزرگ اقتصاد مقاومتی  در این استان مطرح است که باید دنبال شود که مهمترین این طرحها اتصال چهارمحال و بختیاری به شبکه سراسری خط آهن کشور است و در این زمینه پیشرفت فیزیکی آن بررسی و پیگیری شده است تا روند این طرح ملی تسریع شود.

نوبخت، ساخت دو هزار واحد مسکونی نیازمند در طول یک سال را از دیگر برنامه های سفر خود به چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و گفت : جاده لردگان به شهرکرد نیز در این سفر در ستاد اقتصاد مقاومتی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

گفتنی است ، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در سفر به چهارمحال و بختیاری در نشست شورای اقتصادی مقاومتی و برنامه ریزی، بهره برداری از طرحهای اقتصادی ، آغاز ساخت واحدهای مسکونی نیازمند و دیدار از طرحهای اقتصادی مقاومتی شرکت می کند.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر پول چهارمحال و بختیاری سازمان برنامه و بودجه شاخص قانون قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل محیط زیست استان گفت: برنامه پاکسازی زباله در گردنه دالورا شهرستان فلارد، حاشیه تالاب گندمان، حاشیه رودخانه زاینده‌رود و پل هوره انجام شد.
سعید یوسف پور افزود: دراین برنامه دوستداران محیط زیست، سازمان‌های مردم نهاد و مسئولان مشارکت داشتند.

به گفته وی، هفته زمین پاک از ۳ تا ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با شعار مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است
  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری
  • تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان
  •  اجرای طرح «کوله پشتی کتاب» در چهارمحال و بختیاری