Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا حیدری درگفتگو باخبرنگارخبرگزاری بسیج؛اظهار داشت: اتحادیه لباس فروشان عرضه لباس های نامتعارف را در مغازه های زنجان ممنوع کرده است و با واحدهایی که اقدام به ارائه مانتوهای جلوباز و شیشه ای می کنند برخورد می کند.

وی با بیان اینکه این نوع لباس ها بیشتر در مراکز عمده تولیدی در تهران تولید و در شهرستان ها عرضه می شود، تصریح کرد: برخوردهای لازم با عرضه کنندگان انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان با اشاره به تخلفات برخی واحدهای تولیدی و عرضه لباس ایرانی به نام لباس خارجی،گفت: در صورت مشاهده و در بازرسی ها به این موارد رسیدگی می شود.

حیدری با بیان اینکه دستگاه های ذیربط تذکرات لازم را به این موضوع می دهند، افزود: در این وضعیت اقتصادی گاهی تولید کنندگان نیز درصدد دریافت سود بیشتری هستند.

وی عرضه لباس های نامتعارف در فضای مجازی را یکی دیگر از مشکلات عنوان کرد و گفت: فضای مجازی بدون هیچ گونه نظارتی به حال خود رها شده است و باید تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شود.

این مسئول با بیان اینکه در فضای اینستاگرام بیشترین تبلیغات لباس های غیر متعارف دیده می شود، بیان داشت: هیچ گونه نظارتی بر این فضا وجود ندارد و تولید کنندگان پوشاک نامتعارف به شدت در این فضا فعال هستند.

 وی خاطرنشان کرد: لباس های نامتعارف با فرهنگ بومی کشور همخوانی ندارد و موجب کم رنگ شدن ارزش ها در جامعه می شود.

این مسئول در زمینه عرضه لباس در منازل مسکونی نیز گفت: این نوع البسه به صورت چمدانی و بیشتر از کشور ترکیه، کیش و قشم در زنجان عرضه می شود.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان با بیان اینکه برخی بانوان زنجانی در این حوزه فعال هستند، افزود: این افراد با مسافرت های کوتاه مدت لباس تهیه کرده و در منزل به صورت جزئی به فروش می رسانند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی‌سازی کیت‌های قرائت از راه دور مصرف گاز و آب در داخل کشور

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، یکی از دغدغه‌های اصلی در حوزه مدیریت مصرف انرژی، جمع آوری داده‌های مصرف از مشترکان به صورت برخط و هوشمند است به طوری که تجمیع داده‌های مصرف به شکل جامع و در لحظه، امکان تحلیل، ارزیابی و مدیریت را فراهم کند.

محصول دانش‌بنیان «کیت قرائت از راه دور کنتور آب و گاز» محصول هوشمند یک شرکت دانش‌بنیان است که ضمن اعلام میزان گاز مصرفی مشترکان، زمینه را برای تحلیل دقیق داده‌های مصرف، شناسایی هدررفت و نقاط اوج مصرف، گام‌های بعدی را برای بهینه‌سازی انرژی مصرف در ابعاد گسترده بردارند.

مجید محمدی، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان در این باره توضیح داد: با طراحی و تولید کیت‌های قرائت از راه دور کنتور‌های مصرفی، به این دغدغه پاسخی هوشمندانه و فناورانه داده‌اند و با پیاده سازی این محصول در حوزه مصرف گاز، زمینه را برای صرفه‌جویی و بهینه سازی مصرف فراهم کرده‌اند. محمدی، یکی از مزایای کیت قرائت از راه دور کنتور گاز دیافراگمی، عدم نیاز به تعویض کنتور دانست و افزود: کیت‌های تولید شده بر روی کنتور‌های موجود نصب شده و اطلاعات کنتور را به مرکز کنترل و بر روی نرم افزار اسکادای تولیدی شرکت ارسال می‌نماید.

وی با اشاره به تولید و تجاری سازی کیت قرائت از راه دور کنتور‌های دیافراگمی گاز به عنوان یکی از دستاورد‌های این شرکت دانش‌بنیان گفت: کیت قرائت از راه دور با قیمتی در حدود یک دوم قیمت رقبای خارجی در کشور عرضه می‌شود و ضمن افزایش سرعت در فرآیند قرائت مصرف، زمینه را برای تحلیل داده‌ها و کمک به بهینه‌سازی مصرف گاز در ابعاد کلان فراهم می‌کند.

این فعال فناور، درباره مزایای این محصول دانش‌بنیان عنوان کرد: استفاده از الگوریتم‌های روزآمد و پیشرفته در قرائت و تحلیل داده‌ها، امکان به روزرسانی، پشتیبانی و قابلیت ارتقا را می‌توان از مهم‌ترین مزیت‌های این محصول دانستو همچنین کیت قرائت از راه دور این شرکت در حدود ۲۱۸ دلار میباشد که مشابه چینی آن حدود ۴۵۰ دلار می‌باشد.

وی با اشاره به نیاز جدی در حوزه هوشمندسازی کنتور‌ها و مدیریت هوشمند مصرف گفت: در حوزه کنتور گاز و هوشمند سازی این کنتورها، حدود ۲۴ میلیون مشترک گاز در کشور وجود دارد که این کنتور‌ها بایستی هوشمند شوند. همچنین در حوزه آب ۲۷ میلیون مشترک در کشور وجود دارد. همچنین با توجه به فعالیت ۵۰۰ هزار چاه کشاورزی در ایران هوشمندسازی اندازه گیری مصرف این مجموعه‌ها هم در مدیریت مصرف آب کشور ضروری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد
  • فرهنگ ایثار و شهادت داشته اصلی نیروهای مسلح ایران است
  • اخذ هزینه از دانشجویان در سنین نامتعارف تحصیل
  • مستند پرتره عبدالحمید قدیریان از رادیو فرهنگ
  • استاندار زنجان: فرهنگ مالیاتی هنوز در جامعه جا نیفتاده است
  • اسماعیلی: سکوی دائمی عرضه لباس عفیفانه در میدان هفت تیر افتتاح می‌شود
  • تجدید میثاق نیروهای مسلح زنجان با شهدا + فیلم
  • نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی در شهرستان های کرمان برگزار می شود
  • بومی‌سازی کیت‌های قرائت از راه دور مصرف گاز و آب در داخل کشور
  • همخوانی علیرضا بیرانوند در کنسرت لُری «تال»