Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا این خط انتقال به روستاهای خداشهر، چیران، رودپیش، خسمخ، مالوان، کیابان، تازه آباد کلاشم، لادمخ و الاسر آبرسانی می کند؛ این پروژه به طول ۱۸ کیلومتر توسط اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان فومن و به منظور تامین آب شرب بهداشتی و ایمن برای اهالی این منطقه انجام می شود.
به موجب این پروژه، مخزن یک هزار متر مکعبی احداث شده در روستای گوشلوندان از طریق لوله پلی اتیلنی به این سه روستا منتقل خواهد شد و  طی مدت ۱۴ ماه، در مجموع دو هزار و ۱۴۹ خانوار معادل شش هزار نفر از آب شرب بهداشتی بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاسم نژاد فرماندار فومن در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش دولت برای انتقال آب شرب بهداشتی از چاه های روستای باغبانان به ۹ روستای منطقه که تا کنون از این نعمت محروم بوده اند، گفت: نیمی از اعتبار این پروژه از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی و سه میلیارد تومان آن نیز از طریق پیگیری نماینده شهرستان تامین شده و امیدواریم که با چنین طرح هایی میانگین برخورداری آب روستای فومن که وضعیت مناسبی ندارد را ارتقاء دهیم.
شهرستان فومن با دو بخش مرکزی و سردارجنگل و شش دهستان آلیان، سردار جنگل، رودپیش، گشت، گوراب پس و لولمان در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و طبق آخرین سرشماری ۹۲ هزار و ۳۱۰ نفر جمعیت دارد که ۳۷ هزار و ۸۶۹ نفر ساکن در مناطق شهری و ۵۴ هزار و ۴۳۹ نفر ساکن در مناطق روستایی هستند.

۷۲۹۴/۲۰۰۷/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آب و فاضلاب استان گیلان جنگل روستای قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۸۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح آبرسانی هرسین در اولویت پیگیری و اجرا

رضا داودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به تأکیدات استاندار ۲ طرح آبرسانی در شهر هرسین در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: یک طرح آن برای تأمین آب مناطق مرتفع و بخش‌های تنش زای شهر است و خوشبختانه پیشرفت ۹۵ درصدی داشته و طی چند روز آینده یک بخش از این فاز وارد مرحله بهره برداری می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: شهرک‌هایی از جمله شهرک شهرداری از این میزان آب منتفع خواهند شد.

وی ادامه داد: فاز دوم نیز شامل طرح ۳۰۰۰ هزار متر مکعبی ایستگاه پمپاژ، خط انتقال و خط آب بر است که شبکه آن بزودی افتتاح خواهد شد.

داودی ادامه داد: این طرح، طرحِ شماره یک اولویت دار هرسین است.

وی خاطرنشان کرد: اولویت شماره دو، تأمین آب توسط چاه‌های جایگزین است که در نشست قرارگاه، مصوبات خوبی مطرح شد و بحث تملک محل چاه‌ها مورد بررسی و گفت وگو قرار گرفت.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: قرار است ۸ حلقه چاه در منطقه جنوب هرسین حفاری شود که فعلاً یک حلقه آن حفاری شده و بخشی از خط انتقال آن نیز اجرا شده و ۷ حلقه چاه دیگر نیز بعد از حل مسائل اجرایی پروژه، حفاری خواهد شد.

کد خبر 6063801

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پل بسیج مطابق برنامه زمانبندی است
  • فلسفه سفرهای شهرستانی، رفع موانع اجرایی مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور است
  • عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد
  • طرح آبرسانی هرسین در اولویت پیگیری و اجرا
  • پیشرفت ۴۵ درصدی طرح آبرسانی به ۲۴ روستای شهرستان فریدونشهر
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • آزادسازی ۱۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی فومن
  • قرارگاه آب‌رسانی هرسین کرمانشاه برگزار شد
  • آبرسانی به روستای جنجال آباد خراسان شمالی با همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا
  • آغاز عملیات پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت