Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@19:57:55 GMT

تخریب ملک غیرمجاز در منطقه ۸

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۸۴۴۴

تخریب ملک غیرمجاز در منطقه ۸

شهردار منطقه ۸ از تخریب ساخت و ساز غیر مجاز ملکی خبر داد و گفت: شهروندان با مشاهده ساخت و ساز غیر مجاز، مراتب را به سامانه ۱۳۷ شهرداری اطلاع رسانی کنند.

به گزارش ایسنا، استقامتی با اشاره به تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه۸ گفت: در پی اعلام تعدادی از شهروندان درباره ساخت و ساز غیر مجاز ملکی واقع در خیابان سبلان شمالی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار حوزه مدیریت شهری منطقه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضایی توسط اداره حقوقی منطقه و بنابر نظر کمیسیون رفع خطر، با حضور نیروهای یگان امداد ناجا و عوامل اجرایی نواحی سه گانه پس از ایمن سازی معبر و ملک مربوطه نسبت به تخریب اقدام شد.


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۸، شهردار منطقه۸ با بیان اینکه مدیریت شهری با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز برخورد قانونی خواهد داشت، عنوان کرد: مشارکت شهروندان در تحقق شهری ایده آل، اجتناب ناپذیر بوده و در همین راستا از همه شهروندان می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز، مراتب را به سامانه ۱۳۷ اطلاع داده و مجموعه شهرداری را در جلوگیری و برخورد با هرگونه تخلف ساختمانی یاری کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران تخریب ملک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۸۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز در باخرز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، کارشناس واحد گشت و بازرسی اداره منابع آب تایباد گفت: در حوالی روستای کلاته کاظم یک دستگاه سبک حفاری غیرمجاز که در محل چاه غیر مجاز مستقر و قصد حفاری داشت توقیف و به پارگینگ منتقل شد.

مسعود آبکه افزود: توقیف این دستگاه با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی در محل وقوع جرم صورت گرفت و دستگاه حفاری غیر مجاز و تجهیزات آن توقیف شد.

وی گفت: پس از شناسایی مالک دستگاه حفاری غیرمجاز  پرونده برای انجام مراحل قضایی به دادسرای شعبه رسیدگی به تخلفات آب ارسال می‌شود.

دیگر خبرها

  • تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • ۵۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا تخریب شد
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در صومعه بخش مرکزی شهرستان نیشابور
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز در باخرز
  • ۳۵ هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی پردیس آزادسازی شد
  • جمع آوری ۷۸ تن پسماند خشک در منطقه ۲
  • تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد