Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-رییس سازمان لیگ با اشاره به آغاز فروش بلیت اینترنتی و کنترل الکترونیکی ورود و خروج تماشاچیان از بازی ابتدایی لیگ نوزدهم گفت: باشگاه‌ها قول دادند که با تعدادی از هواداران‌شان که داوطلب شده‌اند مشکلات احتمالی را برطرف کنند.

سعید فتاحی، رییس سازمان لیگ صبح پنج‌شنبه در یک برنامه تلویزیونی گفت: سیستمی فروش کاملا الکترونیکی از امروز در لیگ برتر راه‌اندازی می‌شود و همه هواداران می‌توانند با خرید بلیت اینترنتی از گیت‌ها عبور کرده و سر جای خود بنشینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهش می‌کنم مردم کمک کنند چون در روزهای اول ممکن است ایراداتی وجود داشته باشد چه در موقع خرید بلیت و چه زمان حضور در ورزشگاه. باشگاه‌ها قول دادند که با تعدادی از هواداران‌شان که داوطلب شده‌اند مشکلات احتمالی را برطرف کنند. از شرکت‌های مجری این طرح خواسته‌ایم که همه نیروهای‌شان در استادیوم‌ها حضور داشته باشند تا هواداران با کم‌ترین دغدغه بازی را ببینند.

او ادامه داد: امسال فروش کاغذی بلیت به هیچ عنوان در هیچ ورزشگاهی انجام نمی‌شود. سال گذشته فروش بلیت و کنترل آن تماما الکترونیکی نبود اما امسال همه مراحل الکترونیکی است. تماشاگر با کارت ملی بلیت را می خرد و به وسیله آن مشخصاتش ثبت می‌شود. از هر ورودی که تماشاگر وارد می‌شود ورودش در سیستم ثبت می‌شود و توسط دوربین‌ها شناسایی چهره‌ فرد ثبت می‌شود و به صندلی خودش می‌رود.

وی در پاسخ به سوالی درباره تعداد ورزشگاه‌های مجهز شده به سیستم فروش الکترونیکی و دوربین‌های امنیتی گفت: تمام ورزشگاه‌های که بازی در آن‌ها برگزار می‌شود مجهز شده‌اند و اگر تیمی ورزشگاهش مجهز نشده باشد باید در استادیوم دیگر و در استان دیگر بدون تماشاگر بازی کند. هر ۴ بازی امروز بلیت فروشی اینترنتی انجام شده است.

فتاحی درباره تعویق بازی شاهین شهرداری بوشهر گفت: شرکت مجری استادیوم بوشهر درخواست وقت بیش‌تری برای تکمیل ورزشگاه کرده بودند و ما با سپاهان مذاکره کردیم و با وجود این که تیم سپاهان می‌توانست مخالفت کند و بازی در زمان مقرر در یک استادیوم دیگر برگزار شود اما مسوولان سپاهان موافقت کردند برای احترام به مردم بوشهر که بعد از چند سال تیم‌شان به لیگ برتر آمده بود بازی از روز جمعه به روز شنبه منتقل شود و امیدواری ورزشگاه بوشهر هم کاملا به سیستم الکترونیکی مجهز شود.

رییس سازمان لیگ درباره اعتراض باشگاه سپاهان به این موضوع توضیح داد: من با آقای قلعه‌نویی و آقای فتاحی، سرپرست تیم صحبت کردم و چون بقیه درجریان نبودند اعتراض کرده‌ بودند. سپاهانی‌ها می‌توانستند قبول نکنند ولی چون ورزشکاه جم هم هنوز اماده نشده باید سپاهانی‌ها در استان دیگری به مصاف شاهین می‌رفتند ولی به این نتیجه رسیدند که بازی با 24 ساعت تاخیر در ورزشگاه بوشهر به میدان بروند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!

به گزارش "ورزش سه"، مودریچ تابستان گذشته قراردادش با رئال مادرید را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد و در پایان فصل جاری این قرارداد به اتمام خواهد رسید و شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از این باشگاه به گوش می‌رسد.

این بازیکن در طول این فصل فرصت زیادی برای حضور در ترکیب اصلی رئال پیدا نکرد و همین موضوع باعث ناراحتی او شده و گفته می‌شود که شاید از این باشگاه جدا شود تا در آخرین سال حضورش در دنیای فوتبال بتواند فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد.

این ستاره کروات در دیدار یکشنبه شب برابر بارسلونا که با پیروزی شاگردان کارلو آنچلوتی به پایان رسید پس از مدت‌ها در ترکیب اصلی رئال حضور داشت و عملکرد خوبی را هم به نمایش گذاشت و به تیمش در کسب سه امتیاز ارزشمند این بازیکن کمک کرد.

هواداران رئال مادرید که از این پیروزی بسیار خوشحال بودند پس از پایان بازی در بیرون از درهای ورزشگاه سانتیاگو برنابئو منتظر مودریچ ماندند و پس از بیرون آمدن او از ورزشگاه همگی فریاد:« مودریچ بمان، مودریچ بمان!» سر دادند تا به این شکل از ستاره تیم‌شان خواسته باشند که قراردادش را بار دیگر با این باشگاه تمدید کند.

دیگر خبرها

  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!