Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@03:20:24 GMT

۳۰۰ تن کلزا در شیروان خریداری شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۸۵۸۴

۳۰۰ تن کلزا در شیروان خریداری شد

محمدنقی کاظمیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سطح ابلاغی این محصول در سال زراعی ۹۸-۹۷ در این شهرستان، هزار و ۱۰۰ هکتار بود که با توجه به منابع آبی کم و بخشی از محصول که خوراک پرندگان شد تنها برداشت محصول از ۱۴۷ هکتار قابل برداشت شد.

وی قیمت خرید تضمینی را ۳۴ هزار و ۴۰۰ ریال به ازای هر کیلوگرم عنوان کرد و گفت: برداشت کلزا در این شهرستان از اواخر خردادماه آغاز شد که میانگین عملکرد تولید در هر هکتار، ۲ تن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمیان افزود: در سال زراعی آینده هم سطح کشت این محصول در شیروان هزار و ۳۵۸ هکتار در نظر گرفته شده که پیش بینی خرید از این میزان سطح هزار و ۷۰۰ تن است.

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: برای امسال قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم از این محصول ۵۴ هزار ریال پیشنهاد داده شده است که کشت پاییزه آن در این شهرستان از ۲۰ شهریورماه آغاز و به مدت یکماه ادامه دارد.

از دانه کلزا برای تهیه روغن و از کنجاله آن نیز برای تغذیه دام استفاده می شود.

این شهرستان واقع در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد افزون بر ۱۰۵ هزار هکتار عرصه کشاورزی و باغی دارد.
۷۱۸۶/ ۶۰۴۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر پرندگان تغذیه جهاد کشاورزی خراسان شمالی خوراک قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سطح کشت کلزا و گندم نسبت به سال قبل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ در جلسه ستاد برداشت غلات که صبح امروز در سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد رئیس سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه از اواسط اردیبهشت برداشت گندم در قم آغاز شده و تا دهم تیر ماه ادامه خواهد داشت گفت: امسال ۵ هزار و ۴۰۰ هکتار گندم آبی، ۱۰۹۰ هکتار گندم دیم و ۲۲ هزار و ۱۰۰ هکتار گندم آبی کشت شده است.

دیگر خبرها

  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • برداشت کلزا از مزارع شهرستان کرخه
  • کشت‌کلزا در مهاباد ۵ برابر افزایش یافت
  • کشت کلزا در مهاباد ۵ برابر افزایش یافت
  • کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ تربت حیدریه
  • آغاز برداشت محصول باقلا از ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از سطح ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • خرید محصولات پاییزه در خوزستان از ۵۳۶ هزار تن گذشت
  • بیش از ۵۳۰ هزار تن محصولات پاییزه در خوزستان خریداری شد
  • افزایش سطح کشت کلزا و گندم نسبت به سال قبل