Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر پاکستان در مصاحبه‌ای اعلام کرد هند قوانین بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد و گفت‌وگو با این کشور بی‌فایده است.

 «عمران خان» نخست‌وزیر پاکستان در مصاحبه‌ با «نیویورک تایمز» با اشاره به رد درخواست‌های مکرر اسلام آباد برای آغاز مذاکرات با دهلی‌نو گفت: مذاکره با هندی‌ها هیچ فاید‌ه‌ای ندارد، چرا که آن‌ها به هیچ اصل و قاعده‌ای پایبند نیستند و رویکرد سخت آن‌ها در «جامو و کشمیر» گویای این امر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست‌وزیر پاکستان ضمن اشاره به این موضوع که پاکستان همه سعی خود را برای حل مسئله کشمیر به کار خواهد گرفت، افزود: هند هیچ تمایلی به مذاکرات ندارد با این وجود پاکستان حسن نیت خود را ثابت کرده و مسئله کشمیر را در سطوح بین‌المللی مطرح کرده است.

عمران خان ضمن ابراز نگرانی از احتمال نسل‌کشی در کشمیر توسط هند و افزایش تنش‌ها در منطقه افزود: جامعه بین‌المللی باید برای جلوگیری از یک تهدید بزرگ امنیت جهانی و رویارویی دو رقیب هسته‌ای دست به کار شود.

وی از کارشناسان حقوقی و نهاد‌های بین‌المللی خواست تا با حضور در جامو و کشمیر اوضاع را از نزدیک بررسی کنند تا از واقعیت بحرانی کشمیر آگاه شوند.  / باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال نخست وزیر پاکستان از وزرا و هیات همراه رئیس جمهور

دریافت 24 MB کد خبر 6085145

دیگر خبرها