Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@19:45:01 GMT

۵۷ طرح عمرانی و خدماتی در میاندوآب آماده افتتاح است

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۸۶۳۲

۵۷ طرح عمرانی و خدماتی در میاندوآب آماده افتتاح است

مهدی قهرمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح‌ها شامل یک باب سالن ورزشی،  ۲ باب مدرسه ۱۲ و سه کلاسه،  ۴۰ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد و مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ خیرساز روستای «للکلو» است.

وی بهره‌برداری از فاز دوم بیمارستان فاطمه‌ زهرا (س) این شهرستان را یکی از طرح‌های شاخص و ملی در میاندوآب عنوان کرد و گفت: این فاز در ۱۰ هزار مترمربع زیربنا ساخته شده و در مجموع برای ساخت و تجهیز آن ۱۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است که دارای ۱۰۰ تخت،  ۶ اتاق عمل، ۱۳ اتاق زایمان ویژه و بخش‌های بستری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بخش بهداشت، کلینیک تخصصی این بیمارستان نیز با ۴۰ میلیارد ریال و کلینیک تشخیص بیماران سرطانی با ۲۰ میلیارد ریال هزینه نیز همزمان با هفته دولت در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: در بخش راهسازی این شهرستان نیز  طرح‌هایی به ارزش ۱۱۶ میلیارد ریال اعم از آسفالت‌ریزی و روکش آسفالت مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که شامل زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت‌ریزی محور شهر چهاربرج - روستای قپچاق است،  آسفالت محور میاندوآب - بوکان،  روکش آسفالت محور سه‌راهی باروق تا جاده سرچم،  آسفالت راه‌های روستایی «آرمناک»، «نظام‌آباد»، «ابراهیم‌حصاری»  و «اوزون‌اوبه»  است.

فرماندار میاندوآب با اشاره به طرح‌های آماده شده در بخش کشاورزی نیز گفت: در این بخش  با هزینه ۲۲۰ میلیارد ریال، اجرای آبیاری‌های تحت فشار به صورت تجمیعی و با تحت پوشش قرار دادن ۶۰۰ هکتار زمین کشاورزی، چند طرح توسط بخش خصوصی از جمله کارخانه تولید پنیر پیتزا،  سردخانه میوه و آبیاری‌های نوین در طول هفته دولت افتتاح می‌شود.
وی گفت: همچنین یک باب بیمارستان دامپزشکی با هزینه چهار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.
«قهرمانی» افزود: ۶ طرح دیگر نیز شامل سه پست هوایی و سه طرح مخابراتی نیز با صرف پنج میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال هزینه در این شهرستان آماده بهره‌برداری شده است.  
وی اضافه کرد: امسال در ۱۹ روستای این شهرستان آسفالت معابر اجرا شده است که با احتساب هزینه زیرسازی و جدول‌گذاری این روستاها بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
وی گفت: در حوزه فرهنگی و ورزشی نیز توسط بخش خصوصی یک باب سالن ورزشی در محور تپه‌رش - میاندوآب با ۲۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری احداث شده است.  
قهرمانی در ارتباط با گازرسانی به روستاهای میاندوآب نیز گفت: گازرسانی به ۱۲ روستای این شهرستان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد که برای اجرای آنها ۱۳۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است و با بهره‌برداری از آنها تعداد روستاهای گازرسانی شده در این شهرستان به ۱۳۲ روستا می‌رسد.

وی ادامه داد: به همین مناسبت همچنین عملیات اجرایی پنج طرح در زمینه عمرانی و آموزشی نیز با سرمایه‌گذاری ۷۰‌ میلیارد ریال در این شهرستان نیز آغاز می‌شود.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر،  ۲ دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامی، به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

۹۸۷۱/۶۱۸۵/۲۰۹۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر زایمان سرمایه گذاری شاخص فاطمه زهرا س مرکز فوریت های پزشکی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۸۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: یکی از این فضا‌های آموزشی مدرسه ۶ کلاسه شهید بهشتی روستای چاه اسماعیل با زیربنای ۴۲۰ مترمربع است که برای ساخت آن ۹۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مهدی باوقار زعیمی افزود: با بهره برداری از این فضای آموزشی ۱۵۰ دانش آموز از مزایای آن بهره‌مند شدند.

وی گفت: مدرسه ۶ کلاسه روستای باغ ملک نیز با زیربنای ۳۲۵ مترمربع و هزینه ۹۰ میلیارد ریال ساخته شده است و ۱۵۰ دانش آموز از مزایای آن بهره‌مند شدند.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان گفت: امروز همچنین ساخت دو مدرسه ۱۵ کلاسه میناب و ۶ کلاسه روستای شَمجُو این شهرستان نیز آغاز شد.

باوقار زعیمی افزود: مدرسه دکتر حسابی ازمحل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی با زیربنای دو هزار و ۱۶۴ مترمربع و اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان افزود: با بهره برداری از این فضای آموزشی ۳۷۵ دانش آموز از فضای آموزشی ایمن واستاندارد برخورار می‌شوند.

بیشتر بخوانید؛ نشست شورای همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش هرمزگان

باوقار زعیمی گفت: مدرسه ۶ کلاسه روستای شَمجُو نیز ازمحل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی با زیربنای ۴۹۶ مترمربع و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود که ۱۵۰ دانش آموز از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

وی گفت: این دو مدرسه تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • ۱۱ طرح صنعت آب و برق استان سمنان بهره‌برداری شد
  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد
  • مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان آماده بهره برداری