Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بافق، بهاباد، ابرکوه، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌مصوبه اختصاص یک درصد فروش معادن به منطقه‌ای که در آن قرار دارند هنوز نتیجه‌ای به دنبال نداشته و تنها منجر به برگزاری چندین جلسه در سه سال شده است. ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدرضا صباغیان بافقی صبح امروز در نشست شورای معادن استان یزد با اشاره به اینکه مشکلات معادن برای استان یزد باید به صورت دقیق بررسی شود اظهار داشت: ما می‌خواهیم به سمت استفاده از مصالح کوهی برویم ولی آیا می‌دانیم که چند معدن قابل بهره‌برداری و چه مناطقی در حال بهره‌بردای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بافق، ابرکوه، خاتم، مهریز و بهاباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مصالح کوهی هم خیلی کمتر از رودخانه‌ها اهمیت ندارد گفت: در بعضی مناطق به جان کوهستان‌ها افتاده‌اند و در حال نابود کردن محیط هستند و هیچ توجهی هم به این مسله مهم نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تنها در بین بهاباد و بافق عده‌ای آمده‌اند در حجم بسیار بسیار وسیعی از بیابان لاشه سنگ ریخته‌اند و در حال نابودی این محیط بسیار مهم برای بردن سنگ با کیفیت از یزد هستند.

صباغیان بافقی ادامه داد: در آینده اگر قرار است از طریق لابی‌گری به سراغ بهترین و نزدیک‌ترین کوه‌ها ولو با بهترین چشم‌انداز و محیط برای شهر باشد بروند اصلا مناسبت نیست.

انتقاد استاندار سمنان از بی‌توجهی مسئولان به ظرفیت معادن ‌میامی‌قطار حومه‌ای معادن زغال‌سنگ طبس راه‌اندازی می‌شود‌ماشین‌آلات و تجهیزات معادن استان خراسان جنوبی فرسوده است

عضو کمسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: لازم است مشخص شود که چه تعداد کوه قابل برداشت داریم و چه تعداد واحد شن و ماسه قرار است از این کوه‌ها برداشت کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسائل و مباحث مالی باید به صورت شفاف بیان شود گفت: مواردی که در ارتباط با حق پرداختی معادن باید مورد بررسی قرار گیرد موضوعی است که باید با شفافیت بالایی مطرح شود و حتی رسانه‌ها می‌توانند ما را در هرچه بهتر دریافت کردن حقوق مردم یاری کنند.

نماینده مردم بافق، ابرکوه، خاتم، مهریز و بهاباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ارتباط با یک درصد معادن تا به الان چندین جلسه برگزار شده و سال سومین است که در مجلس به تصویب رسیده است اما تاکنون اقدامی در این حوزه رخ نداده که به نتیجه ختم شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر مصوبات به صورت دقیق اجرایی نشود و آن را انجام ندهیم، به صورت مداوم اقدام به تصویب مصوبات جدید می‌کنیم بدون اینکه این مصوبات به مرحله اجرایی کامل برسند.

انتهای پیام/ش

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان کرمانشاه به صورت کاملا الکترونیک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی شعبانی امروز_ پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دور نخست انتخابات در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تکلیف ۵ حوزه انتخابیه استان و یک کرسی از سه کرسی حوزه انتخابیه مرکز استان روشن شد و رقابت ۴ نامزد برای کسب ۲ کرسی باقی‌مانده کرمانشاه به دور دوم کشیده شده که به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس اختیارات قانونی در دور دوم می‌توانیم ۳۰ درصد صندوق کمتر داشته باشیم، اما در دور دوم انتخابات هم همانند دور اول، ۶۵۴ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

رئیس انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان کرمانشاه به صورت کاملاً الکترونیک برگزار می‌شود.

شعبانی اضافه کرد: آموزش‌های لازم در این راستا به مردم و عوامل اجرایی از طریق رسانه ملی و فضای مجازی و همچنین در جمع‌های حقیقی ارائه می‌شود.

وی گفت: انتخابات دور دوم دوازدهمین مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

کد خبر 745675

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت
  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک مصوبه مجلس در برنامه هفتم توسعه
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • اختصاص ۱۳۰ مرکز برای برگزاری آزمون‌های نهایی در کردستان
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند/ ضرورت نظارت سخت گیرانه بر ثروت‌های ملی در استان
  • مجلس هیچ مصوبه ای برای اخذ مالیات از مهریه نداشته است
  • اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم