Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران به نقل از المسیره، جنبش انصار الله یمن بامداد امروز پنجشنبه پایگاه هوایی «ملک خالد»، واقع در منطقه «خمیس مشیط» را با چندین پهپاد قاصف کی۲  و یک پایگاه نظامی عربستان را هدف قرار داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد:یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بامداد پنجشنبه پایگاه هوایی «ملک خالد»، واقع در منطقه «خمیس مشیط» را با چندین پهپاد قاصف کی۲ هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرتیپ «یحیی سریع»سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که در نخستین حمله سامانه‌های ارتباطات نظامی سعودی‌ها هدف قرار گرفت. دومین حمله هم تانکر‌ها و ایستگاه‌های سوخت در این پایگاه را هدف قرار داد و با دقت بسیار بالا هر دو حمله اهداف خود را محقق کردند.

پایگاه هوایی «ملک خالد» پایگاهی هوایی وابسته به نیروهای هوایی پادشاهی عربستان سعودی در نزدیکی «خمیس مشیط» در منطقه «عسیر»‌ در جنوب غرب این کشور است.

این پایگاه که مبدأ بسیاری از عملیات‌‌های هوایی عربستان سعودی به یمن بوده حدود ۱۰۰ کیلومتر با مرز یمن فاصله دارد.

در مقابل، ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی مدعی شد که دو پهپاد انصار الله یمن را بر فراز استان«عمران» منهدم کرده است.

در تحولی دیگر، انصارالله یمن شب گذشته یک موشک بالستیک به یک مرکز نظامی عربستان سعودی در جنوب عربستان شلیک کرد.

سرتیپ یحیی سریع تأکید کرد که یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن یک موشک میان برد به اتاق عملیات مشترک در «صامطه» در استان «جازان» عربستان شلیک کرد.

سریع تأکید کرد که موشک با دقت بالا به هدف خود اصابت کرد و منجر به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از جمله چندین فرمانده شده است.

ائتلاف عربی به رهبری عربستان درباره این عملیات واکنشی نشان نداده است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر یمن خمیس مشیط انصار الله یمن قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۸۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رسانه‌های اسرائیلی از حمله موشکی به کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

این منابع تاکید کردند که حداقل ۴ موشک از جنوب لبنان به شهرک کریات شمونا در الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

از سوی دیگر، حزب الله لبنان طی چند ساعت اخیر هفت پایگاه، پادگان و مرکز تجمع نظامیان اشغالگر را در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله قرار داد.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه درباره این حملات اعلام کرد: برای اعلام حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شریف و دلاور آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۲:۳۰ ظهر امروز و پس از رهگیری دقیق تحرکات دشمن در پایگاه «المرج» و رسیدن نظامیان و تجهیزات دشمن به مکان مورد نظر، آنها را به صورت مستقیم هدف سلاح مناسب موشکی قرار داده و به هلاکت رسانده با زخمی کردند.

حزب الله لبنان اعلام کرد که ساعت ۱۴:۰۰ بعدازظهر هم مرکز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «حانیتا» به صورت مستقیم هدف حمله موشکی قرار داده است.

مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان ساعت ۱۷:۰۰ نیز پایگاه «زبدین» ارتش اشغالگر را در مزارع اشغالی شبعا هدف حملات خمپاره‌ای قرار داده و به آن خسارت قطعی وارد کردند.

بر اساس بیانیه‌های حزب الله، پایگاه «رویسات العلم» رژیم صهیونیستی در بلندی‌های کفرشوبا هدف دیگری بود که ساعت ۱۷:۲۰ مورد حمله موشک‌های دقیق مجاهدان مقاومت اسلامی قرار گرفت.

حزب الله لبنان در ادامه موشک‌باران مواضع رژیم صهیونیستی، ساعت ۱۸:۰۰ عصر امروز مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در اطراف شهرک «حانیتا» با سلاح موشکی و به صورت مستقیم هدف قرار داد.

مجاهدان حزب الله ساعت ۱۸:۲۰ عصر امروز برای اعلام حمایت از مردم و مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان و مناطق جنوبی لبنان، دو ساختمانی را که نظامیان اشغالگر در شهرک «یرؤون» از آن استفاده می‌کردند، با سلاح مناسب و به دقت هدف قرار دادند.

ساعت ۱۸:۲۳ دقیقه هم یک ساختمان مورد استفاده نظامیان صهیونیست در شهرک «المناره» هدف حمله مستقیم حزب الله قرار گرفت.

همچنین حزب الله لبنان تصاویر هدف قرار دادن سامانه راداری کشف توپخانه از نوع AN/TPQ-37 که ارتش رژیم صهیونیستی از آن برای شناسایی پرتابه‌ها، موشک‌ها و منابع آتش در یگان کنترل هوایی پایگاه «مرون» در شمال فلسطین اشغالی استفاده می‌کند، منتشر کرد.

در این تصاویر مشاهده می‌شود که موشک هدایت شونده حزب الله، سامانه راداری ارتش رژیم صهیونیستی را در پایگاه مرون شناسایی و سپس آن را با دقت هدف قرار می‌دهد.

رادیو ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل اذعان کرد که حمله هفته جاری حزب الله به پایگاه هوایی «مرون» به آن آسیب زده است.

کد خبر 6082185

دیگر خبرها

  • شنیده شدن صدای انفجار در ایلات
  • حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی
  • هفته کابوس‌وار پدافند هوایی اسرائیل؛ گنبد آهنین شکار شد/ انتشار تصاویر ماهواره‌ای از انهدام تاسیسات پایگاه هوایی رامون در حمله موشکی ایران +فیلم و تصاویر
  • حمله شدید موشکی حزب الله به پایگاه‌های نظامی اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ تن افزایش یافت
  • حمله شدید موشکی حزب الله به پایگاه های نظامی اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه نظامی میرون/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • عطا الله مهاجرانی: در حمله موشکی ایران هدف اصلی پایگاه «نواتیم» بود
  • اهمیت حمله موشکی ایران به نواتیم چه بود؟ / پیام روشن حمله به مهم‌ترین و امن‌ترین پایگاه هوایی صهیونیست‌ها
  • اهمیت حمله موشکی ایران به نواتیم چه بود؟
  • تل‌آویو: قبل از آنکه دیر شود، جلوی برنامه موشکی ایران باید گرفته شود