Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@14:50:50 GMT

کمک 230 میلیون تومانی آملی‌ها به خانواده‌های کم بضاعت

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۸۸۶۰

کمک 230 میلیون تومانی آملی‌ها به خانواده‌های کم بضاعت

رئیس بهزیستی آمل گفت: از عید قربان تا عید غدیر 230 میلیون تومان نقدی و غیرنقدی برای خانواده های کم بضاعت کمک رسانی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کبری اسفندیاریان در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه از عید قربان تا عید غدیر 230 میلیون تومان نقدی و غیرنقدی برای خانواده های کم بضاعت کمک رسانی شده است، اظهار کرد: در مراکز هزار و 300 کیلو گوشت گرم، 16 میلیون و 300 هزار تومان و حدود 200 میلیون خدمات ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: 10بسته بهداشتی، 4 دستگاه ویلچر،100 بسته غذایی ، 2 دستگاه ویلچر برقی هرکدام به ارزش 14 میلیون که جمعا به ارزش 43 میلیون تومان تخمین زده شده است.

رئیس بهزیستی شهرستان آمل مشارکت های مردمی را بسیار بالا خواند و اظهار کرد: خوشبختانه مردم به خوبی مشارکت داشته اند حتی قابل تصورم هم نبود، فردی برای مقداری کمک می آمد و وقتی فضا را می دید بیشتر از آنچه مد نظرش بود کمک می کرد، یا برای ساخت و ترمیم خانه های محروم اگر مشارکت مردمی نبود، امکان پذیر نمی شد.

وی با بیان اینکه باید از خیرین بخاطر کمک هایشان تشکر کنیم، عنوان کرد: همیشه سعی کردم با معرفی و حق انتخاب به خیرین اعتمادسازی ایجاد کنیم، نیاز نیازمندان را به خیرین نشان دهیم تا بهتر مشکلاتشان را درک کنند و در جریان کمک ها باشند.

اسفندیاریان تصریح کرد: با طرح لبخند و برنامه های دیگر در این زمینه برای مهرماه کمک های مردمی را جمع آوری کنیم تا برای خانوادهای کم بضاعت لوازم مدرسه تهیه شود، بسیاری از خانوادهها در مناطق آسیب پذیر هستند، لباس مناسب برای فرزندانشان ندارند و این دردناک است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۸۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آملی لاریجانی: خویشتن‌داری جمهوری اسلامی در برابر اقدامات متعدد شرارت‌آمیز صهیونیستها حدّی دارد

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: صهیونیست‌ها گمان می‌کردند خیلی مقتدر هستند و گنبد آهنین نسبت به حملات مانع و بازدارنده است، اما روشن شد چنین نیست.

به گزارش جماران، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در سخنانی با بیان اینکه به نوعی راهبرد سیاست‌های دفاعی نظام جمهوری اسلامی تغییر کرده است، تاکید کرد: ما به نظام کودک‌کش اسرائیل این تذکر را دادیم که از این به بعد هر کجا منافع ما و یا شخصیت های ما را مورد حمله قرار دهد، مستقیماً با آنها برخورد می‌کنیم.

 آملی لاریجانی با یادآوری خویشتن‌داری جمهوری اسلامی در برابر اقدامات متعدد شرارت‌آمیز صهیونیستها، گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی به جهان این نکته را تفهیم کرد که صبر جمهوری اسلامی حدّی دارد. البته قدرت نظام جمهوری اسلامی هم عیان شده است هرچند صهیونیست‌ها و هم‌ پیمانانش، خواسته‌اند این ضربات را کم‌رنگ نشان دهند، اما خودشان می‌دانند که ضربه خورده‌اند وگرنه این‌همه دستپاچگی نداشتند.

وی افزود: قدرت نظام جمهوری اسلامی در این مرحله دارای بازدارندگی بسیار بالاست هم درسطح منطقه‌ای و هم در سطح جهانی و این قدرت را هم نشان داده است ما به سپاه غیور پاسداران، به فرماندهی کل قوا و هم به همۀ مردم عزیزمان تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم که این قدرت هر روز فراتر رود و بتواند دشمنان نظام جمهوری اسلامی و دشمنان مسلمین را ان‌شاءالله سر جای خود بنشاند، رژیم صهیونیستی گمان می‌کرد خیلی مقتدر است و آن گنبد آهنینش نسبت به این حملات مانع و بازدارنده است، اما روشن شد که این‌چنین نیست.

این مدرس حوزه گفت: امیدوارم ظلم به مردم غزه پایان یابد و شکست هر چه سریعتر رژیم صهیونیستی رخ دهد. خداوند به همۀ مسلمین و مردم ما عزت دهد و مردم مظلوم غزه را از این ظلم عجیبی که در طول تاریخ شاید از موارد نادر باشد، نجات دهد چون در واقع رژیم صهیونیستی از تمام خطوط قرمز حقوق بشری عبور کرده و اعمالی انجام داده که تصورش برای انسان مشکل است، زنان، مردان و کودکان تحت فشار چنین ظلمی گسترده با آن مظلومیت شهید می‌شوند. امیدواریم که این ظلم هر چه زودتر پایان یابد و در اینجا هم شکست اسرائیل قطعی شود.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جوادی آملی:‌ عملیات علیه اسرائیل طلیعه فتح است
  • آملی لاریجانی: خویشتن‌داری جمهوری اسلامی در برابر اقدامات متعدد شرارت‌آمیز صهیونیستها حدّی دارد
  • نتانیاهو فدای اسرائیل یا اسرائیل فدای نتانیاهو!؟ / پیام خاص آیت الله جوادی آملی به ارتش و سپاه
  • آملی لاریجانی: دنیا فهمید که صبر ایران حدی داشت
  • آملی لاریجانی: قدرت جمهوری اسلامی عیان شده است
  • آیت‌الله جوادی آملی: وعده صادق طلیعه فتح است
  • پیام آیت الله جوادی آملی در پی وعده صادق سپاه
  • پیام آیت الله جوادی آملی در پی حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • پیام آیت الله جوادی آملی در پی تنبیه رژیم صهیونیستی
  • واکنش آیت‌الله العظمی جوادی آملی به عملیات «وعده صادق»: این طلیعه فتح است