Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- میزان تولید کنسانتره شرکت های بزرگ سنگ آهن طی 4 ماهه نخست 98، به مرز 16 میلیون تن رسید. این میزان تولید حدود 3 درصد بیشتر از عملکرد مدت شمابه سال قبل است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از ایمیدرو، تولیدکنندگان بزرگ سنگ آهن کشور از ابتدای فروردین تا پایان تیر، 15 میلیون و 903 هزار و 165 تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان تولید مدت مشابه سال گذشته، 15 میلیون و 452 هزار و 283 تن بود.
از این میزان، شرکت های «گل گهر» 5 میلیون و 504 هزار و 372 تن، «چادرملو» 3 میلیون و 393 هزار و 585 تن،«توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» یک میلیون و 722 هزار و 58 تن ، «سنگ آهن مرکزی» یک میلیون و 712 هزار و 581 تن، «گهر زمین» یک میلیون و 456 هزار و 963 تن، «اپال پارسیان سنگان» 982 هزار و 317 تن، «صنعتی و معدنی توسعه ملی» 682 هزار و 487 تن، «صبا نور» 277 هزار و 91 تن و «جلال آباد» 171 هزار و 711 تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند.

تولید بیش از 1.6 میلیون تن دانه بندی
بنا به این گزارش، 5 شرکت بزرگ معدنی طی 4 ماهه نخست سال 98 حدود یک میلیون و 662 هزار و 957 تن سنگ آهن دانه بندی تولید کردند. این رقم نسبت به برنامه (یک میلیون و 551 هزار و 500 تن)، 7 درصد رشد نشان می دهد.
از این میزان، شرکت صبا نور «641 هزار و 265 تن»، فلات مرکزی «366 هزار و 965 تن»، سنگ آهن مرکزی «249 هزار و 150 تن»، سنگ آهن سنگان «237 هزار و 377 تن» و چادرملو 168 هزار و 200 تن تولید کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تولید کنسانتره سنگ آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۸۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۷ درصدی جوجه‌ریزی در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری مهر، سجاد محمداصغری صبح امروز با اشاره به افزایش تولید گوشت مرغ در تویسرکان طی سال گذشته اظهار کرد: میزان جوجه ریزی در سال ۱۴۰۲، ۴ میلیون و ۱۹۴ هزار و ۸۴۲ قطعه بوده است.

وی با بیان اینکه این میزان نسبت به سال ۱۴۰۱، افزایش ۴۷ درصدی داشته به طوری که میزان جوجه‌ریزی سال ۱۴۰۱، ۲ میلیون و ۸۵۵ هزار قطعه ثبت شده است افزود: این مهم بیانگر تعامل سازنده بین واحدهای تولیدی و مسئولان سازمان جهاد کشاورزی است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تویسرکان یادآور شد: میزان گوشت مرغ تولیدی در شهرستان طی سال پیش بیش از ۸ هزار تن و در سال ۱۴۰۱، ۵ هزار و ۶۰۰ تن بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی در تأمین و تولید مرغ گرم وجود ندارد خاطرنشان کرد: گوشت مرغ شهرستان با همکاری یکصد واحد مرغداری فعال تولید می‌شود.

محمداصغری تصریح کرد: وضعیت جوجه‌ریزی و تولید مرغ در سال جاری نیز از روند مطلوبی برخوردار است به طوری که در فروردین ماه ۳۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های شهرستان انجام شده است.

وی در پایان به اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ در تویسرکان اشاره کرد و گفت: این مهم در حال انجام و در مرحله نصب کارتخوان است به نحوی که از مرحله تولید تا توزیع به صورت هوشمند رصد می‌شود.

کد خبر 6081723

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد: میزان ذخایر سرم و تولید واکسن روتاویروس
  • اکتشاف سنگ آهن در خواف درسال ۱۴۰۲ حدود۱۱۱ درصد افزایش یافت
  • چرا «طلای ابلهان» واقعا ارزشمند است؟
  • رشد ۴۷ درصدی جوجه‌ریزی در تویسرکان
  • رشد۱۲ درصدی تولیدکالاهای مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • اشتغالزایی ۲ هزار نفر در چهار واحد فرآوری سنگ آهن اسدآباد
  • احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری
  • افتخاری دیگر در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری
  • پیشتازی بانک ملی در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید
  • افزایش عملکرد زنجیره تولید سرب نخلک