Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@15:02:20 GMT

گودبرداری غیراصولی در دزفول ۲ مصدوم بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۹۰۲۵

گودبرداری غیراصولی در دزفول ۲ مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش ایرنا از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول،  محمد حسین ارزیده فرمانده عملیات روز پنجشنبه گفت: ساعت ۷:۴۵ دقیقه صبح امروز طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش  ریزش جداره در یک گود برداری ساختمانی داده شد.

وی افزود: ستاد فرماندهی عملیات اکیپی از آتش نشانان ایستگاه مرکزی را به محل حادثه واقع در بلوار ۴۵ متری نبش خیابان فجر اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزیده تصریح کرد: این حادثه باعث مصدوم شدن ۲ کارگر ساختمانی از نواحی سر و صورت و شکستگی پا و قفسه سینه شد.

وی افزود: با تلاش آتش نشانان و با استفاده از ابزار خودروی امداد و نجات این کارگران از گودال هفت متری ساختمان بیرون آورده و توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

۳۰۲۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری امداد و نجات بیمارستان دزفول قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۹۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در اتوبان قم به تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به جزئیات حادثه برخورد دو خودروی سواری در کیلومتر ۴ اتوبان قم به تهران لاین برگشت بیان کرد: طی اعلام اورژانس از طریق بیسیم به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان قم مبنی بر برخورد دو خودروی سواری پژو پارس و تیبا که منجر به محبوسی شده بود، نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای معصومیه به محل حادثه اعزام شدند.

محمد رضا بهرامی با بیان اینکه نیرو‌های عملیاتی این پایگاه به محض رسیدن به محل حادثه، به دلیل عدم نیاز به رهاسازی، به تثبیت صحنه حادثه پرداختند گفت: این تصادف، ۴ حادثه دیده داشت و منجر به مصدومیت ۳ نفر از سرنشینان شده بود.

وی افزود: این عملیات در ساعت ۲۳ و ۲۹ دقیقه روز ۲۶ فروردین ماه آغاز و در ساعت ۳ دقیقه بامداد روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه سال جاری خاتمه یافت.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه/۴ نفر نجات پیدا کردند
  • ۳ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در اتوبان قم به تهران
  • تصادف مینی‌بوسِ طرفداران فوتبال در انگلیس؛ ۱۷ نفر مصدوم شدند
  • مصدومیت یک نفر در پی سقوط به چاه در کرمانشاه
  • ۳ مصدوم و ۲ جان باخته در سانحه رانندگی درمحور شوط- ماکو
  • یک کشته و ۲ مصدوم در محور شیراز_فسا
  • یک کشته و دو مصدوم در جاده دهدشت به پاتاوه
  • انفجار خانه در قزوین ۵ نفر را مصدوم کرد / حال ۲ مصدوم وخیم است
  • امدادرسانی به فرد سقوط کرده از ارتفاعات چهارمحال و بختیاری