Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقدیر ائمه جمعه استان، نماینده، ولی فقیه در استان، مدیر حوزه‌های علمیه استان و مشاور وزیر کشور در امور روحانیت از زحمات قاسم سلیمانی دشتکی #استاندار_ایلام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام امروز شنبه ۳۰ مردادماه نشست مشترک ائمه جمعه استان و فرمانداران با حضور مشاور وزیر کشور در امور روحانیت و امام جمعه ایلام و به ریاست قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار امام جمعه ایلام در شست مشترک ائمه جمعه استان و فرمانداران با حضور مشاور وزیر کشور در امور روحانیت و امام جمعه ایلام و به ریاست قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام برگزار شد با اشاره به برگزاری میز خدمت در مناطق مختلف استان از استاندار ایلام تقدیر به عمل آورد.

او در ادامه بیان کرد: میز خدمتی که در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود بسیاری از مطالبات مردم را به صورت مستقیم پاسخگوست.

امام جمعه ایلام از پای کار بودن استاندار و مدیران استان تشکر کرد و افزود: درس اخلاق مدیران را هر دو هفته در خدمت مدیران هستیم و این فرصتی برای سخنانی است که باید در بین مدیران مطرح شود.

در ادامه این نشست حجت الاسلام والمسلمین نمازی مشاور وزیر کشور در امور روحانیت، سلیمانی دشتکی را از پرکارترین استانداران کشور عنوان کرد و ادامه داد: تلاش و دوندگی استاندار ایلام در پیگیری مسائل استان در مرکز قابل تقدیر است و بار‌ها مورد اشاره وزیر کشور قرار گرفته است.

سپس حجت‌الاسلام والمسلمین مرادبیگی مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام با اشاره به تعامل بی نظیر استاندار ایلام با حوزه و روحانیت عنوان کرد: کمک و مساعدت استاندار ایلام در احداث حوزه علمیه مرکز استان قابل تقدیر است.

او یادآورشد: امروز مجموعه تعاملات خوب و سازنده نماینده عالی دولت در استان باعث وحدت و همدلی بسیار مطلوبی در استان شده است که این مهم زمینه کار و تلاش و توسعه بیشتر را در استان فراهم ساخته است.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین امرایی امام جمعه سرابله و حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه دهلران به نمایندگی از ائمه جمعه استان ضمن بیان خواست و مطالبات مردمی از تلاش‌ها استاندار ایلام در بحث تعامل با ائمه جمعه، ابتکار میز خدمت، برگزاری شایسته اربعین، خدمات قابل توجه در شهرستان ها، پیشگیری در سیل فروردین ماه و رایزنی‌های و پیگیری‌های گسترده در خصوص مطالبات مردمی تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/ د

وحدت و همدلی استان ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر سه شنبه در مراسم تودیع معارفه استاندار مازندران سرآغاز یاری خداوند را یاری مردم و ادامه راه شهیدان و آرمان‌ها ذکر کرد و گفت: اگر در این زمینه ضعیف وارد شویم، تضمینی برای یاری خدا وجود ندارد.

وی با تقدیر از تلاش‌های استاندار سابق مازندران متوسط عمر استانداری را در استان کمتر از دو سال ذکر کرد و گفت: مبارزه با زمینخواری از جمله تأکیدات رئیس جمهور در استان بوده است و استاندار قبلی نیز در این بخش توفیقاتی داشته است.

وی با اظهار اینکه مازندران قطب کشاورزی و ورزش به شمار می‌رود، وجود دو وزیر از استان را در هیأت دولت لازم دانست و گفت: مسائل ناسیونالیستی در استان برای ما اولویت نیست بلکه تدبیر و تعهد برای ما مساله مهم است.

آیت الله لائینی یادآور شد: مازندران در حوزه‌های مختلف خدمات زیادی از نظام اسلامی گرفت و در عین حال خلاء های زیادی دارد و در حوزه کشاورزی طی دو سال گذشته با افت قیمت روبرو بودیم و در زمینه صادرات نیز مشکل داریم.

امام جمعه ساری نبود صنایع تبدیلی را از دیگر مشکلات ذکر کرد و گفت: در حوزه گردشگری، ویلاسازی های غیرمجاز، کمبود آب شرب و غیره با مشکل روبرو هستیم.

وی راه اندازی قطار محلی پرسرعت و ایجاد اتوبان ساحلی از رامسر تا گلستان را از دیگر نیازهای مازندران بیان کرد و گفت: مازندران نیازمند آزادراه ساحلی است.

امام جمعه ساری همچنین از اجرای طرح نور و مقابله با هنجارشکنان تقدیر کرد.

کد خبر 6086274

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود