Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:39:22 GMT

۱۴۳ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در اراک مهر و موم شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۹۰۹۳

۱۴۳ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در اراک مهر و موم شد

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «محمود خلجی» افزود: با توجه به مطالبه مردمی در تشدید طرح های نظارت بر واحدهای صنفی،ایم مهم در مردادماه جاری با طرح های مشارکتی اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی به مرحله اجرا گذاشته شد.
وی اظهار داشت: در اجرای این طرح های نظارتی، ۱۴۳ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مهر و موم و به متصدیان ۳۲۷ واحد صنفی متخلف اخطار داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی اضافه کرد: شهروندان نیز در صورت مشاهده مواردی از تخلفات صنفی مراتب را برای بررسی از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

۲۷۰۰ قطعه لوازم یدکی قاچاق خودرو کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان گفت: ۲ هزار و ۷۰۰ قطعه انواع لوازم یدکی خودرو بدون مدارک لازم به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در یکی از جاده های این شهرستان شناسایی و ضبط شد.

سرهنگ «محمدعلی گودرزی» افزود: ماموران انتظامی شهرستان آشتیان در حین گشت زنی در یکی از جاده های اطراف این شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک شدند.
وی اظهار داشت: در اقدامی غافلگیرانه خودرو متوقف و پس از بازرسی لوازم یدکی قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری راننده خودور در این عملیات گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

استان مرکزی با یک میلیون ۴۰۰ هزار نفر جمعیت ۱۲ شهرستان دارد.

۶۹۹۱/۶۰۱۳/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی قویدل، صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای اجرای قوانین مربوطه مبتنی بر الزام واحدهای صنفی املاک و خودرو بر گذراندن دوره‌های تخصصی و دریافت پروانه تخصصی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۷ دوره ۳۲ ساعته برای متقاضیان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه محتوای این دوره‌ها آشنایی با قواعد و اصول قرارداد نویسی بر اساس قانون مدنی، قانون ثبت و تعزیرات و… است تصریح کرد: تعداد شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی اخذ پروانه تخصصی در حوزه املاک و خودرو ١٣٠٣نفر بوده است که تعداد ۷۴۰ نفر از پذیرفته شدگان مشاورین املاک و خودرو موفق به اخذ پروانه تخصصی شدند.

معاون قضائی دادگستری استان کرمان افزود: طی دو سال گذشته و در راستای نظارت واحدهای صنفی املاک و خودرو، با تشکیل یک کارگروه نظارت با حضور نماینده دادستان، نماینده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و نمایندگانی از سایر ادارات شامل تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن و اتاق اصناف از بیش از ۲۰۰ واحد صنفی بازرسی به عمل آمد که تعداد ۶۵ واحد به دلیل نداشتن پروانه کسب، تخلفات قانونی و صنفی پلمب شدند.

کد خبر 6087343

دیگر خبرها

  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • ۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان