Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@15:46:35 GMT

ادامه باد و گرد و خاک در شرق کشور

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۹۱۸۵

ادامه باد و گرد و خاک در شرق کشور

به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، اداره کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی  اعلام کرد که طی پنج روز آینده آسمانی صاف و جوی پایدار در غالب مناطق کشور حاکم است، اظهار کرد: طی دو سه روز آینده به ویژه در ساعات بعد ازظهر تا اوایل شب در جنوب فارس، ارتفاعات شمال و شرق هرمزگان و جنوب کرمان رگبار پراکنده باران رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در همین مدت وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پدیده غالب در مناطقی از  کشور به ویژه منطقه زابل است.

این اطلاعیه درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اعلام کردخ است که آسمان تهران فردا (یک شهریور) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداکثر دمای ۳۴ و حداقل دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و روز شنبه (دو شهریور) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداکثر دمای ۳۵ و حداقل دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۹۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رگبار باران و وزش باد از فردا

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا ادامه دارد.

به گزارش مهر، پنجشنبه ۳۰ فروردین در برخی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان بارش با شدت کمتر ادامه دارد همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

در بعد از ظهر جمعه، ۳۱ فروردین در برخی نقاط شمال غرب، غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های البرز مرکزی و بعد از ظهر شنبه (اول اردیبهشت) علاوه بر این مناطق در دامنه‌های زاگرس جنوبی، برخی نقاط استان‌های فارس و هرمزگان رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت گاهی و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

همچنین آسمان تهران امروز ۲۹ فروردین صاف تا کمی ابری خواهد بود در بعضی ساعات‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد داشت و در روز پنجشنبه ۳۰ فروردین صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • لاله زار سردترین ایستگاه کشور 
  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می گیرد
  • افزایش دمای هوا در اردبیل
  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • لاله زار سردترین ایستگاه سرد کشور
  • روند افزایشی دمای ‌خوزستان‌
  • بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • افزایش رگبار باران و وزش باد از فردا