Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-29@15:55:45 GMT

افتتاح ۸ پروژه صنعتی استان سمنان

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۹۲۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدت و تجارت سمنان ضمن بیان اینکه هشت پروژه صنعتی و معدنی استان به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد گفت : دو هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برای افتتاح این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری شده است.
او با بیان اینکه این پروژه‌ها در شهرستان‌های گرمسار، سمنان و سرخه قرار دارد، افزود: دو واحد تولیدی ریسندگی و تولید پارچه جین در سمنان با سرمایه‌گذاری دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه در شهرستان سمنان با افتتاح این واحد‌های تولیدی ظرفیت اشتغال برای ۹۰۰ نفر فراهم می‌شود، تصریح کرد: افتتاح یک واحد تولیدی کنف و قطعات گچی ساختمانی در سمنان، یک واحد تولیدی صنایع پزشکی و یک واحد تولیدی صنایع چوبی در گرمسار از دیگر برنامه‌های هفته دولت در این سازمان است.
اسودی با اشاره به اینکه ۳۳۳ میلیارد ریال برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری شده است، اضافه کرد: دو واحد تولیدی قطعه تولیدکننده کفشک ترمز و واحد تولیدکننده انواع کود در سرخه با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۷۰ میلیارد ریال نیز در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت تولید در ۶۱ واحد صنعتی سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: ۶۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان افزایش ظرفیت تولید یافتند. - اخبار استانها -

علیرضا راشکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: در سال 1402 که از سوی مقام معظم رهبری مزین به نام "مهار تورم و رشد تولید" شد، تعداد 61 واحد تولیدی در گستره شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سیستان و بلوچستان افزایش ظرفیت یافتند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان افزود: این واحدهای تولیدی واحدهایی هستند که طی سال‌های گذشته به دلایل مختلف با ظرفیت تولید زیر 50 درصد مشغول به فعالیت بوده و با اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی استان به ظرفیت تولید مطلوب بازگشتند.

وی بیان کرد: این 61 واحد تولیدی با راهکارهای مختلفی از جمله پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش، شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، بازاریابی، تامین مواد اولیه، افزایش سهمیه سوخت به افزایش ظرفیت تولید دست یافتند.

راشکی گفت: از این 61 واحد تولیدی، 49 واحد در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان و 12 واحد خارج از شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر هستند. با افزایش ظرفیت تولید این واحدهای تولیدی، زمینه تثبیت اشتغال یک هزار و 153 نفر فراهم شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ۶۱ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان افزایش ظرفیت تولید داشتند
  • حل و فصل یکی از گره‌های ترافیکی مشهد با افتتاح پروژه تعریض پل دهرود
  • افزایش ظرفیت تولید ۶۱ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ظرفیت تولید در ۶۱ واحد صنعتی سیستان و بلوچستان
  • سالی طلایی در انتظار شهرداری شیراز است
  • راه اندازی مجدد ۴۱ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری از ارتقا شبکه بیتروان پیرسلمان
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار