Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@09:45:46 GMT

هدف‌گذاری ایجاد اشتغال برای ۷۱۲ نفر در رودبار

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۹۲۵۰

هدف‌گذاری ایجاد اشتغال برای ۷۱۲ نفر در رودبار

محمد صالح ضیایی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به برگزاری نشست شورای اداری این شهرستان با حضور نماینده ولی فقیه افزود:  ۹۰ واحد صنعتی فعال در شهرستان وجود دارد.
وی یادآور شد: در اشتغال روستایی و فراگیر ۱۲ میلیارد تومان اعتبار در رودبار جذب شده است.

به گفته ضیایی؛ ۲۰ درصد زیتون کشور در رودبار تولید و ۸۵ درصد زیتون تولیدی کشور هم در این شهرستان عرضه می شود و دولت برای حفظ بازار زیتون مسیر برگشت باقیمانده آزادراه رشت قزوین را از رودبار عبور می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اختصاص اعتبارات برای اجرای پروژه های عمرانی یادآور شد: در تخصیص اعتبارات کوهستانی، سخت گذر، وسعت گسترده و محرومیت شهرستان رودبار لحاظ نمی شود.
فرماندار با بیان اینکه ۷۵ درصد معادن در رودبار واقع شده اما عوارضی از برداشت معادن عاید رودبار نمی شود، گفت: مجوز برداشت معادن شهرستان در استان صادر می شود و سودی هم عاید رودبار نمی شود.
وی با اشاره به گازرسانی به روستاهای شهرستان رودبار ، شاخص کنونی گازرسانی را ۹۲ درصد عنوان کرد و گفت: : ۲۱۴ میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال اعتبار عمرانی از سه منبع اعتباری به شهرستان اختصاص یافته است.

شهرستان رودبار با چهار بخش مرکزی، خورگام، رحمت آباد و بلوکات و عمارلو در ۶۷ کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.

۷۲۹۵/۲۰۰۷/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان گیلان اشتغال ایجاد اشتغال شورای اداری نماینده ولی فقیه قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۹۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی، ناصر فخرموحدی در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری خراسان‌شمالی افزود: این فرصت‌های شغلی با پرداخت تسهیلات در قالب تبصره ۱۸، تبصره ۱۶ و مشاغل خانگی در استان ایجاد شده است.
وی گفت: نظارت بر نحوه اجرای طرح‌ها و هزینه کرد تسهیلات پرداخت شده، بسیار حائز اهمیت است به گونه‌ای که شیوه نامه نظارت بر عملکرد طرح‌ها صادر شده است تا مورد رصد قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی بر راستی آزمایی طرح‌های اشتغال نیز تاکید و اضافه کرد: ایجاد شغل باید بتواند به معیشت و درآمد شهروندان کمک کند.
فخرموحدی با اشاره به اینکه بانک‌ها محدودیت‌های پرداخت تسهیلات را اعلام کنند، گفت: بانک‌ها باید موانع و محدودیت‌های موجود برای عدم پرداخت تسهیلات شناسایی و به شکل مکتوب اعلام کنند تا مراتب به شبکه بانکی اطلاع‌رسانی شود.
وی با بیان اینکه مشکلات بسیاری از واحد‌های تولیدی تنها مشکلات مالی نیست، خاطرنشان کرد: بسیاری از این واحد‌ها مشکلات مدیریتی و حقوقی نیز دارند که رفع موانع و فعال سازی مجدد آنها در سال جاری به صورت جدی دنبال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • توانمندسازی محلات شهر صرفا ایجاد اشتغال نیست
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی نقش مؤثری در ایجاد اشتغال دارد
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • سیستان و بلوچستان متعهد به ایجاد شغل برای بیش از ۴۱ هزار نفر شد
  • پارسال برای ۲۴ هزار و ۵۰۴ نفرشغل ایجاد شده است.