Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@13:03:05 GMT

«آپاراتچی» با فیلمی کمدی در ژانر وسترن

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۹۲۹۶

«آپاراتچی» با فیلمی کمدی در ژانر وسترن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «آپاراتچی» با هدف معرفی آثار کمدی سینمای ایران و جهان، روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۹:۱۵ پخش می شود.

مخاطبان و علاقمندان به سینمای کمدی می توانند این برنامه را روز شنبه دوم شهریور با روایتی از فیلم «هنوز تِرینیتی هستم» دنبال کنند. این فیلم در ژانر وسترن اسپاگتی، کمدی و زوج هنری است که به کارگردانی انزو باربونی و بازی ترنس هیل و باد اسپنسر در سال ۱۹۷۱ منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه «آپاراتچی» به تهیه کنندگی و نویسندگی ریحانه یزدان‎دوست و با اجرای لیلا روحبخش روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ از رادیو صبا پخش می شود.

کد خبر 4698884 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو صبا فیلم سینمایی برنامه رادیویی تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی جشنواره نمایش های آیینی و سنتی کنسرت موسیقی سینمای مستند کارگردان تئاتر سریال ایرانی فیلم کوتاه خانه سینما بازیگر سینما سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان شبکه سه سیما بازیگر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه بیست و ششم فروردین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ نمایش سنگ صبور امروز ساعت ۱۲:۳۰ از رادیو نمایش پخش و ۱۷:۳۰ دقیقه تکرار می‌شود.  

شنوندگان رادیو موضوع این نمایش هستند که در آستانه چهارم اردیبهشت سالگرد تاسیس رادیو در ایران، پخش می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «مشاور» شنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه از شبکه دو پخش و روز بعد ساعت‌های ۱۰ و ۱۶:۳۰ دقیقه بازپخش می‌شود.

مسائل و مشکلات خانواده‌ها موضوع این مجموعه ۲۶ قسمتی، با بازی فرهاد قائمیان است.

همچنین فصل جدید پویانمایی «شکرستان» شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۶:۱۵ از شبکه یک پخش می‌شود. محیط زیست و صرفه جویی در مصرف آب موضوع فصل جدید این پویانمایی است.

و دفتر بهار شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۵:۳۰ دقیقه از رادیو صبا پخش می‌شود. تجلی بهار درادبیات فارسی موضوع این برنامه است که در قالب شعرخوانی و روایت داستان اجرا می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌های رسانه بیست و هشتم فروردین
  • فرزاد موتمن :سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟
  • فیلم جواد عزتی ۱۰۰ میلیاردی شد
  • «تمساح خونی» ۴۰ روزه ۱۰۰ میلیاردی شد
  • رکوردشکنی تازه در سینمای ایران/«تمساح خونی» ۴۰ روزه ۱۰۰ میلیاردی شد
  • «سال گربه» و یک بهرام افشاری متفاوت
  • خبر‌های رسانه بیست و ششم فروردین