Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس راه استان مرکزی از حادثه رانندگی در کمربندی شمالی اراک با  ۳کشته و ۲ مجروح خبرداد.

سرهنگ کهریزی افزود: در حدود ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز سه دستگاه خودرو پراید، تیبا و تریلی در کیلومتر ۲ کنارگذر شمالی اراک با یکدیگر برخورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: در اثر این برخورد راننده خودروی پراید و ۲ نفر از سرنشینان خودرو تیبا به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف جان باختند و دو نفر دیگر از سرنشینان خودروی تیبا مصدوم شدند.

رئیس پلیس راه استان مرکزی ادامه داد: در بررسی کارشناسان پلیس راه علت این سانحه تجاوز به چپ خودروی پراید نسبت به دو وسیله نقلیه دیگر اعلام شده است.

انتهای پیام / ج

حادثه رانندگی کمربندی شمالی اراک ۳ کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۹۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد تیبا با موتورسیکلت در آرادان با ۷ مصدوم؛ موتور شش نفر مسافر داشت!

کارن یحیایی ضمن بیان اینکه بعد از ظهر پنج شنبه یک خودرو سواری تیبا با موتورسیکلت در روستای ده سلطان آرادان با یکدیگر برخورد کردند، ابراز داشت: بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس از داورآباد، آرادان، گرمسار و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

مهردر خبری نوشت: وی ضمن بیان اینکه این حادثه هفت مصدوم بر جای گذاشته است، افزود: شش نفر از مجروحان همگی باهم سوار این موتورسیکلت بودند.

مسئول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه به دلیل شدت حادثه چند نفر از این حادثه دیدگان به بیمارستان معتمدی گرمسار انتقال یافتند، ابراز داشت: حادثه تا این لحظه فوتی گزارش داده نشده است.

یحیایی بابیان اینکه یک مصدوم از این هفت نفر با توجه به شرایط نسبتاً مناسب صورت سرپایی درمان شد، اضافه کرد: بقیه مصدومان تحت درمان قرار دارند.

tags # تصادفات رانندگی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • برخورد تیبا با موتورسیکلت در آرادان با ۷ مصدوم؛ موتور شش نفر مسافر داشت!
  • یک کشته و ۷ مصدوم در جاده رابُر - بافت
  • حادثه رانندگی بر اثر سرعت غیرمجاز و کنترل نکردن خودرو، در ورودی اردبیل
  • برخورد پراید و لیفان با ۷ فوتی و زخمی
  • برخورد پراید و لیفان در رابر یک کشته و ۶ مصدوم داشت
  • برخورد پراید با لیفان در رابُر ۶ مصدوم و یک کشته برجای گذاشت
  • افزایش احتمال وقوع تصادف در معابر خلوت تهران
  • تصادفات جاده ای در خراسان رضوی یک کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در آزاد راه قزوین - زنجان
  • یک‌کشته و سه‌مصدوم در واژگونی پژو پارس در آزادراه قزوین-زنجان