Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-29@14:19:40 GMT

رئیسی کاری کرده تا مردم با قوه قضائیه آشتی کنند

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۹۳۰۸

رئیسی کاری کرده تا مردم با قوه قضائیه آشتی کنند

به گزارش جهان نيوز، محمد دامادی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تقدیر از عملکرد آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه گفت: من از آقای رئیسی به خاطر حرکتی که برای مقابله با فساد شروع کرده تشکر می‌کنم و امیدوارم که این روند ادامه پیدا کند.

وی افزود: این عملکرد آقای رئیسی قابل تقدیر است که محکم مقابل فساد ایستاده و با هیچ کس تعارفی ندارد؛ وقتی با دانه‌درشت‌ها به صورت جدی برخورد می‌شود، مابقی هم حساب کار خودشان را می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من فکر می‌کنم که جامعه به نوعی دارد با قوه قضائیه آشتی می‌کند و استنباط من این است که جامعه اعتماد مضاعفی نسبت به عملکرد قوه قضائیه پیدا کرده است.

دامادی خاطرنشان کرد: این نکات منکر زحمات گذشته نیست، اما این نحوه برخورد آقای رئیسی با مفاسد سبک جدید و کار جدیدی است. اگر این روند برخورد با مفاسد توسط قوه قضائیه متوقف نشود ما به آن شفافیتی که به دنبالش بودیم خواهیم رسید.

وی افزود: عدم اعتماد جامعه به قوه قضائیه در پیش از این با عملکرد آقای رئیسی در قوه قضائیه در حال تبدیل شدن به آشتی است و مردم با توجه به عملکرد آقای رئیسی به این قوه امیدوار شده‌اند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: من انتظار ندارم که یک باره کشور مدینه فاضله شود، اما با این روندی که در برخورد با مفاسد توسط قوه قضائیه ما شاهد آن هستیم این اتفاق خواهد افتاد.

منبع:فارس کپی متن خبر برچسب ها: رئیسی رئیس قوه قضاييه

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: رئیسی رئیس قوه قضاييه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۹۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر درمان، خادمانی که لبخند را به مردم عیدی می‌دهند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، وزارت بهداشت هر سال با اجرای طرح های سلامت نوروزی با استفاده از ظرفیت دانشگاه های علوم پزشکی سعی می کند بهترین خدمات را به بیماران در بیمارستان‌های دولتی و مراکز درمانی در سراسر کشور ارائه کند.

سال نو برای خیلی از هموطنان با واژه استراحت و تعطیلی و مسافرت همراه است اما این موضوع برای کادر درمان مانند بسیاری از مشاغل امدادی معنا و مفهومی ندارد.

در یکی از نوبت های کاری شبانه اورژانس بیمارستان امام خمینی مهاباد، آقای اعظمی با پشتوانه تجربه چهار ساله اش به مداوای بیماران می پردازد.

 آقای حسن ریحانی هم دو سال است در بخش جراحی داخلی مردان به بیماران خدمت رسانی   می کند.

در اجرای طرح سلامت نوروزی، در هر 24 ساعت، 220 نفر کادر درمان و 9 پایگاه فعال شبانه روزی مشغول ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی به بیماران هستند.

 طرح سلامت نوروزی از 24 اسفند پارسال آغاز شد و تا 18 فروردین امسال ادامه دارد.

 اگرچه کادر درمان در ایام نوروز آماده باش کامل هستند اما انتظار می رود هموطنان با رعایت اصول ایمنی و نکات بهداشتی و پرهیز از رفتارهای پرخطر، علاوه بر حفظ سلامتی خود، تلاش کنند تا فشار کاری کادر درمان مضاعف نشود و در ابتدای سال، خستگی بر تن شان سنگینی نکند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آرتتا: گواردیولا با اختلاف بهترین مربی دنیاست؛ به عملکرد بازیکنانم ایمان دارم
  • آقـازاده پای میز محاکمه؛ انتشار تصاویر فرزندان معاون اول قوه‌قضائیه
  • واکنش تند عضو دولت رئیسی به سخنان روحانی درباره بنزین
  • آشتی‌کنان جواد نکونام با یک استقلالی
  • آشتی‌کنان خاص دو استقلالی در راه است
  • در دیدار رئیسی و زیاد نخاله چه گذشت؟
  • ثبت۵۸۸ تقاضای مردمی در سامانه سامع قوه قضائیه
  • کادر درمان، خادمانی که لبخند را به مردم عیدی می‌دهند
  • استرداد بیش از ۵۳۸ هزار میلیارد ریال درحق مالباختگان و بیت‌المال 
  • استرداد بیش از ۵۳۸ هزار میلیارد ریال درحق مالباختگان و بیت‌المال