Web Analytics Made Easy - Statcounter

یدالله رحمانی افزود: دولت قطر، بندرالرویس را بندر معین مبادله تجاری با کشور ایران قرار داده و هم‌اینک به میزان ۲۵ درصد کل صادرات کشور ایران به کشور قطر توسط استان فارس و تجار فارسی انجام می شود.

وی، با اشاره به سفر تیرماه امسال هیات اقتصادی فارس به کشور قطر به مسئولیت استاندار فارس تصریح کرد: در این سفر مذاکراتی با نخست وزیر و وزیر کشور قطر برای تسهیل و توسعه مراودات تجاری انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: هم‌اینک سازمان بنادر و کشتیرانی قطر تسهیلات و مشوق‌هایی را برای تجار در بندر الرویس مصوب کرده که افزایش ایام ارائه خدمات انبارداری مجانی از جمله ذخیره‌سازی و دپو را شامل می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس ادامه داد: طبق مصوبه سازمان بنادر و کشتیرانی قطر، انبارداری رایگان برای کالاهای عمومی از مدت سه روز به ۶ روز و برای صادرات کالاهای عمومی از بندر الرویس از پنج روز به ۱۰ روز افزایش داده شده است.

رحمانی گفت: همچنین برای کانتینرهای وارداتی، انبارداری رایگان از سه روز به پنج روز افزایش یافته و برای کانتینرهای صادراتی نیز از پنج روز به هفت روز ارتقاء یافته است.

استاندار فارس از یازدهم تا سیزدهم تیرماه ۹۸ در راس هیاتی عالیرتبه اقتصادی به کشور قطر سفر کرد.

عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس در جریان سفر به قطر با نخست وزیر و تعدادی از وزیران این کشور دیدار و در خصوص توسعه روابط فی مابین این استان با قطر بحث و تبادل نظر کرد.

رحیمی همچنین در پایان این سفر نشستی با تجار و بازرگانان ایرانی مقیم قطر داشت.

۶۱۲۲/ 2027

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قطر استانداری فارس فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۹۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد و باران و کاهش دما در برخی استان‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز در خراسان رضوی و جنوبی، سیستان‌وبلوچستان، یزد، کرمان و هرمزگان، بارش باران، وزش باد شدید و کاهش دما رخ می‌دهد. همچنین طی ۲ روز آینده خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

شنبه ۱۱ فروردین در شمال استان فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات شمال شرق خوزستان و مناطق شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل، یکشنبه ۱۲ فروردین در شمال غرب، سواحل دریای خزر، برخی مناطق کرمان و ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی بارش پراکنده باران رخ خواهد داد.

طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۸ و ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۰ و ۲ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

کد خبر 6064561

دیگر خبرها

  • باد و باران و کاهش دما در برخی استان‌ها
  • فعالیت گمرکات خوزستان در تعطیلات نوروز
  • تشریح مشوق‌های قانونی سربازان وظیفه از زبان معاون فراجا | جزئیات کسر خدمت و معافیت ها
  • گلستان از امن ترین استان های کشور است/تشریح مشوق های قانونی برای سربازان وظیفه
  • فعالیت تجاری گمرکات خوزستان در ایام نوروز
  • مشوق‌های دولت برای سرمایه‌گذاری و توسعه نیروگاه‌های مقیاس کوچک
  • اشتغال‌ زایی با تمرکز بر ظرفیت های موجود
  • اعطای مشوق‌های سرمایه‌گذاری در زهک
  • چرا سربازان در گذشته گلوله‌های خود را می‌جوشاندند؟
  • تداوم طرح توزیع میوه تنظیم بازار در فارس