Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، عبدالخریس المشهری، رئیس کمیسیون امنیت ملی و روابط خارجی مجلس نمایندگان اندونزی که این سخنان را در حاشیه سفرش به ایران و در گفت و گو با خبرنگار وب سایت ملایوی معاونت برون مرزی صداوسیما بیان می کرد، افزود: ایران کشوری قدرتمند است که با وجود تحریم ها در مسیر توسعه و پیشرفت گام های مهمی برداشته و با قوت به راه خود ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از محتوای خبری و غیرخبری سایت رادیو ملایوی معاونت برون مرزی صداوسیما گفت: کار سایت ملایوی رسانه ملی ایران خیلی خوب است و این عملکرد قابل قبول و وجود مشترکات فرهنگی بی شک بین شهروندان دو کشور می تواند ارتباط سازنده تری ایجاد کند. 

المشهری افزود : این سایت به عنوان تنها منبع رسانه ای ملایوزبان از ایران می تواند علاوه بر ارتباط با ملایوزبان های آسیا، برای ملایوزبان ها و به ویژه اندونزیایی های ساکن در ایران نیز مفید باشد و آنها می توانند اخبار را مستقیما از این سایت دریافت کنند. 

رادیو ملایوی معاونت برون مرزی صداوسیما که مدتی است صرفا در قالب وب سایت فعالیت می کند، جزو پر مخاطب ترین وب سایت های معاونت برون مرزی است که اکثر مخاطبان آن مسلمان هستند.

مناطق هدف این رسانه را کشورهای اندونزی، مالزی، سنگاپور، برونئی، جنوب فیلیپین، جنوب تایلند تشکیل می دهند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی اندونزی در سفر دو روزه خود به کشورمان با مقامات کمیسیون دفاع، امنیت ملی و امور خارجه ایران دیدار و گفت و گو کرد. 

وی همچنین با گروه دوستی ایران و اندونزی نیز دیدار داشته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران ایران اسلامی رسانه ملی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۹۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: دنبال توسعه تنش در منطقه نیستیم

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تشکر از اندونزی در تلاش برای احقاق حقوق و کمک به فلسطین و همچنین رای منفی این کشور در شورای حقوق بشر به نفع ایران، از وزیر امور خارجه این کشور جهت سفر به تهران دعوت نمود.

بیشتر بخوانید: امیرعبداللهیان از سردار حاجی‌زاده تقدیر کرد

حسین امیرعبداللهیان از موضع جاکارتا در محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونستی به ساختمان سفارت ایران در دمشق قدردانی نمود و همتای خود را در جریان آخرین تحولات منطقه و بویژه دفاع مشروع نیروهای مسلح ایران قرار داد.

امیرعبداللهیان ضمن بیان این که جمهوری اسلامی ایران در چارچوب قوانین بین الملل علیه تجاوز رژیم صهیونیستی اقدام کرده، خاطر نشان کرد که ریشه اصلی تنش و جنگ در منطقه رژیم اسراییل است.

وی تاکید کرد ما هرگز به دنبال توسعه تنش در منطقه نیستیم و جمهوری اسلامی ایران همواره بخش مهمی از ثبات و امنیت پایدار در منطقه باقی می‌ماند.

وزیر خارجه اندونزی نیز در این گفت‌وگو ضمن تشکر از دکتر امیرعبدالهیان به خاطر بیان دیدگاه ها و تشریح مواضع کشورمان، خواستار ادامه مشورت، همکاری و تعامل با ایران در خصوص مساله فلسطین شد و عنوان کرد که ما در بیانیه خود تاکید کرده‌ایم که نباید حوادث و اتفاقاتی که در غزه رخ می دهد را فراموش کنیم و آرمان فلسطین باید زنده نگه داشته شود.
طرفین برخی موضوعات دوجانبه را مورد توجه و رایزنی قرار دادند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227386 برچسب‌ها ایران

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات آماده‌سازی سایت ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان
  • فوران آتشفشان روآنگ در اندونزی (فیلم)
  • مردم برای تجویز دارو به عطاری‌ها اعتماد نکنند
  • ۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • دعوت امیرعبداللهیان از وزیرخارجه اندونزی برای سفر به تهران
  • دعوت امیرعبداللهیان از وزیر امور خارجه اندونزی برای سفر به تهران
  • امیرعبداللهیان: دنبال توسعه تنش در منطقه نیستیم
  • جزییات اجرای پروژه های برون مرزی در حوزه برق و آب
  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران
  • توسعه شاخصهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در دستور کار