Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی اظهار داشت: اولا قاطعانه اعلام می کنم که این رفتارها در شروع فصل جدید مغایر با همه زحمت هایی است که برای آرامش فضای فوتبال و آغاز یک لیگ پرشور و سالم می باشد. ثانیا با توجه به تاکید و اعلام قبلی، رکن قضایی فدراسیون مصمم است با اجرای ظرفیت کامل مقررات انضباطی با هر نوع رفتاری که خلاف مقررات تلقی می شود، برخورد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سوم اینکه اگر چه بیانیه دو باشگاه شاید در نوع خود متضمن کلمات معمولی و متعارف باشد، ولی چون بیانیه ها با تشویش اذهان عمومی و جهت دهی به طرفداران دو تیم بزرگ پایتخت می تواند موجب نا آرامی و التهاب در سکوها شود و تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس را علیه یکدیگر تحریک کند، لذا ضمن ابلاغ اخطاریه برای مقامات صادر کننده بیانیه، اعلام می شود که در اولین فرصت ممکن باید جهت پاسخگویی به این رفتار خود درکمیته انضباطی حاضر شوند.

رئیس کمیته انضباطی تصریح کرد: البته از مدیریت دو باشگاه بزرگ پایتخت درخواست می کنم که با ارشاد مجموعه تحت نظارت خود و جلوگیری از هرگونه رفتارهای تحریک آمیز که منجر به التهاب در بین هواداران می شود، چنانچه درخصوص رفتارهای دیگران و یا هرگونه تخلف و رفتار غیرورزشی اعتراض دارند، فقط از طریق انعکاس مقامات مسئول، اقدام کنند.

حسن زاده گفت: انشالله که در روز آغازین لیگ برتر با همت مدیران محترم 16 باشگاه و عوامل و دست اندرکاران و همچنین هواداران پرشور، شاهد شکوفایی و طراوت لازم در مسابقات باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال و پرسپولیس رسانه فوتبال کمیته انضباطی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد مشکل مالکیت استقلال و پرسپولیس با خصوصی‌سازی حل شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد پس از نهایی شدن واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس، طی مکاتبه‌ای با AFC به این کنفدراسیون اعلام کرده که مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است.

مصطفی زارعی در این مورد اظهار داشت: «اسنادی که داشتیم را به AFC ارسال کردیم و با آنها چک کردیم و مشکل حل شده است. دیگر حرف و حدیثی در این خصوص باقی نمانده است».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • احکام کمیته انضباطی برای استقلال و پرسپولیس قطعی است