Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@23:09:45 GMT

یزد باید به قطب حوزه های علمیه در منطقه تبدیل شود

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۹۵۰۳

یزد باید به قطب حوزه های علمیه در منطقه تبدیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله احمد خاتمی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح مدینه العلم کاظمیه یزد اظهار داشت: علمای شیعه ما مرزبان هستند و امروز به یزد آمدم که ارادت ویژه خود را خدمت شیخ مفید عصر، آیت الله سبحانی اعلام کنم زیرا وی عالم و فقیهی برجسته هستند که بیش از ۵۰ جلد تالیف فقهی دارند.

خاتمی خاطرنشان کرد: به وجود عالمان برجسته ای همچون آیت الله سبحانی افتخار می کنیم و در کنار نظام و انقلاب اسلامی حرکت می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای عالی حوزه های علمیه همچنین از تلاش های حجت الاسلام سید محمدکاظم مدرسی، موسس مدرسه علمیه مدینه العلم الکاظمیه تقدیر کرد و گفت: وی با عشق و انگیزه این بنا را احداث کردند و انشالله حوزه علمیه یزد قطب حوزه های علمیه در این منطقه باشد.

خاتمی خاطرنشان کرد: اکنون کار سخت افزاری انجام شده و باید تلاش بیشتر در عرصه نرم افزاری داشته باشند زیرا یزد دیاری است که افتخار به صدور عالمان برجسته دارد که امیدواریم این پیشینه افتخارآمیز همچنان برقرار باشد.

کد خبر 4698888

منبع: مهر

کلیدواژه: سید احمد خاتمی یزد مجلس خبرگان رهبری قزوین بوشهر شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان هفته دولت یاسوج عید سعید قربان اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۹۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع طلاب حوزه علمیه قم به شکرانه حمله موشکی به سرزمین های اشغالی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ طلاب حوزه علمیه قم به شکرانه پاسخ سپاه به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی، امروز ۲۶ فروردین از ساعت ۱۱ در مدرسه علمیه فیضیه تجمع کردند.

در این مراسم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاضران شعارهایی همچون سپاه انقلابی تشکر تشکر، آمریکا مرگت باد، اسرائیل جنایت می کند آمریکا حمایت می کند سردادند.

قرار است در این مراسم آیت الله اعرافی سخنرانی کند.

در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، در نخستین ساعت بامداد امروز یکشنبه ۲۶ فروردین نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی دیگر نیرو‌های این نهاد انقلابی و مردمی، به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم جنایتکار در عملیات «وعده صادق» با رمز «یا رسول الله (ص)» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • آیت‌الله اعرافی: موقوفات در اختیار ادارات تعیین تکلیف شود
  • حوزه علمیه بعنوان یک الگوی اخلاق و اخلاص باشد
  • طلاب به بحث تولید علم ورود کنند
  • اخلاق آیت‌الله "مروج" همچون کلاس درسی برای همگان بود
  • تقدیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از پاسخ مقتدرانه به جنایت رژیم صهیونیستی
  • وعده صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محقق شد
  • تجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه همدان به دنبال «وعده صادق»
  • اجتماع طلاب حوزه علمیه قم به شکرانه حمله موشکی به سرزمین های اشغالی
  • حمایت حوزه‌های علمیه و روحانیت از اقدام علیه رژیم صهیونیستی
  • خون پاک شهدای حادثه تروریستی دمشق، مبدأ تحولات بزرگی می شود