Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@09:44:57 GMT

یک میلیون متر مربع از معابر شهر مشهد آسفالت شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۹۵۰۷

یک میلیون متر مربع از معابر شهر مشهد آسفالت شد

از ابتدای تیرماه تا کنون یک میلیون متر مربع از معابری شهری مشهد آسفالت شده است.

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد امروز  با اعلام این مطلب افزود: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد امسال باید سه میلیون و ۶۰۰ هزار متر مربع از معابر شهری آسفالت شود.
سید احسان عظیمی گفت: برای این عملیات بهسازی و آسفالت دو هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته و حدود یک سوم از این معابر تا کنون آسفالت شده و تلاش می کنیم تا آبان ماه کل این معابر آسفالت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: طرح هفت هکتاری جلوخان آرامگاه فردوسی نیز در دست انجام است و تا دو هفته آینده مرحله دوم این طرح بهره برداری می شود.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد گفت: عملیات بهسازی و آسفالت بلوار حر حد فاصل شهرک شهید باهنر و شهرک شهید رجایی و بهسازی جاده محمد آباد حدفاصل مشهد و شهر رضویه از دیگر طرح های در دست اجراست.
عظیمی افزود: سازمان عمران شهرداری مشهد ارائه دهنده خدمات عمرانی برای تسهیل شرایط زیست زائران و مجاوران است و در اجرای طرح هایش استانداردها و کیفیت لحاظ می شود.
کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد دارای ۱۳ منطقه شهری است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هزینه اسفالت معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغازعملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری در بروجن

گرشاسب ریگی اظهار داشت: عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر سطح شهر پس از بارندگی‌های اخیر آغاز شده در حال انجام است؛ در این طرح به هزار تن آسفالت برای لکه‌گیری خیابان‌های شهر در نظر گرفته شده است.

وی افزود: رفع خرابی ناشی از حفاری‌های انجام شده از سوی ادارات مختلف و خرابی ناشی از تردد کامیون‌ها و تریلی‌ها از معابر شهری، با توجه به نبود کمربندی از اهداف این عملیات است.

بیشتر بخوانید

پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت در شهرکرد

ریگی با بیان اینکه تمام تلاش شهرداری به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به کار گرفته خواهد شد، اضافه کرد: ترمیم و روکش آسفالت بر اساس اولویت‌بندی انجام خواهد شد و اولویت اصلی شهرداری ترمیم ترانشه‌های فیبر نوری است، همچنین پیش از آغاز بارندگی‌های سال گذشته، لکه‌گیری آسفالت معابر به‌طور گسترده به‌ویژه در محلاتی که کمتر کار شده بود، انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم / خودکفایی در تولید آسفالت شهری
  • ۱۶۰۰۰ مترمربع از معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد آسفالت شد
  • آغازعملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری در بروجن
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن
  • توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت
  • آسفالت نامناسب خیابان شهید رودکی در ارومیه