Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@14:11:13 GMT

مسابقات بین المللی شورین کمپو کاراته برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۹۶۲۳

مسابقات بین المللی شورین کمپو کاراته برگزار می‌شود

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت‌های بین‌المللی سازمان شورین کمپو کاراته از امروز (پنجشنبه) به مدت دو روز در ورزشگاه معتمدی در دو بخش بانوان و اقایان برگزار خواهد شد. نشست خبری سازمان شورین کمپو و  WKO روز گذشته در هتل مارلیک تهران برگزار شد و مسئولان جهانی و داخلی این سازمان ب اصحاب رسانه به گفتگو نشستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصحاب رسانه ایران رقابت برنا کمپو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه "راهبرد حقوقی و هماهنگی برای آزادی فلسطین" در استانبول برگزار شد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، 50 وکیل از 14 کشور در استانبول گرد هم آمدند و با برگزاری یک برنامه حقوقی برای آزادی فلسطین، خواستار اقدام در مقیاس بین‌المللی شدند.
 
این وکلا اظهار داشتند که مبارزه فردی علیه یک قدرت جهانی کافی نیست و باید در سطح بین‌المللی اقدام کرد.
 
ناوگان آزادی نیز در دستور کار استدر استانبول برگزار شد
انس قافادار، وکیل دادگستری با ارائه اطلاعاتی درباره هدف گردهمایی وکلا گفت: این روند با تمام واقعیت به ما نشان داده است که مبارزه فردی با یک قدرت جهانی ناکافی است. 

وی افزود:  در این کارگاه، روش‌های لازم برای مبارزه حقوقی در مقیاس جهانی را تعیین کردیم و وکلایی که داده‌های این حوزه را جمع‌آوری کردند و وکلایی که در برنامه‌های بین‌المللی تجربه دارندرا به منظور تقویت استراتژی‌های حقوقی و هماهنگی تلاش‌های حقوقی جهانی گرد هم آوردیم. یکی از دستور کارهای این کارگاه، آماده شدن ناوگان آزادی برای حرکت بود. روش‌های قانونی برای مقابله با مداخله احتمالی در ناوگان آزادی مشخص شده است.
 
مبارزه سازمان یافته و قوی
لامیا دیک، وکیل در نیویورک و بنیانگذار کمیسیون حقوقی PAL، که اصالتا فلسطینی و اهل کرانه باختری است، گفت که آنها روزهای سختی را سپری می‌کنند، اما امیدوارند.

دیک ادامه داد: «در حال حاضر، رویه حقوقی بین‌المللی در ناامیدی کامل است. پروژه صهيونيستي با حمايت اروپا و آمريكا نه تنها فلسطينيان را در سرتاسر جهان پراكنده كرد، بلكه آنها را در نااميدي حقوقي فرو برد. آنچه ما باید انجام دهیم یک مبارزه قانونی منسجم، سازمان یافته و قوی است. ما همچنین روی ناوگان آزادی کار می‌کنیم. ما در حال آماده کردن هیئتی در این زمینه هستیم. ما در ژنو و مقابل ساختمان سازمان ملل فعالیت‌های خود را انجام خواهیم داد.

 

دیگر خبرها

  • کارگاه "راهبرد حقوقی و هماهنگی برای آزادی فلسطین" در استانبول برگزار شد
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • برگزاری رویداد فرهنگی سازمان همکاری اسلامی و دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی