Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق شرایط تعریف شده برای نحوه پرداخت حقوق نیرو‌های حق‌التدریس آزاد و سرباز معلم آموزش و پرورش، روش پرداختی به این گروه نیز مانند سایر کارکنان دستگاه‌های اجرایی خواهد بود.

به گزارش ایسنا، اخیرا سازمان برنامه و بودجه شیوه نامه اجرایی پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و تمامی پرداخت‌های مشابه حقوق و دستمزد دستگاه‌های اجرایی را به آن‌ها ابلاغ کرد که بر اساس تبصره (۱) ماده (۲) این شیوه نامه شرایط نیرو‌های حق‌التدریس آزاد و سرباز معلم در پرداخت حقوق و افزایش تعداد آن‌ها نیز مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق این تبصره نحوه پرداخت حقوق نیرو‌های حق التدریس آزاد و سرباز معلم آموزش و پرورش، مانند سایر کارکنان دولت خواهند بود؛ به‌طوری‌که حقوق و فوق‌العاده‌های مستمر آن‌ها مطابق با قراردادی که وجود دارد با اعلام به خزانه و به صورت مستقیم از سوی دولت پرداخت خواهد شد و در مورد سایر مزایای حقوقی نیز دستگاه مربوطه یعنی آموزش و پرورش بر اساس اعتباری که در اختیار دارد و ضوابط قانون بودجه عمل می‌کند.

اما در همین شیوه نامه نحوه افزایش تعداد نیرو‌های حق التدریس آزاد آموزش و پرورش نیز منوط به رعایت ماده (۹) ضوابط اجرایی قانون بودجه شده است.

این در حالی است که طبق این ماده بکارگیری نیروی انسانی به هر شکل و عنوان در مشاغل و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی (از محل هر گونه اعتبار) فقط با مجوز سازمان اداری و استخدامی و اخذ تائید سازمان برنامه و بودجه برای پیش‌بینی بار مالی در قانون قابل انجام است.

در عین حال که باید تمامی قوانین و مقررات مربوطه از جمله قانون مدیریت خدمات کشوری نیز در افزایش تعداد نیرو‌های حق‌التدریس آزاد رعایت شده باشد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سرباز معلم نیروی حق التدریس آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول ۸۰ همت مالیات از حقوق بگیران در سال ۱۴۰۲

حقوق بگیران بخش دولتی و خصوصی تا پایان سال ۱۴۰۲ حدود ۸۰ همت مالیات پرداخت کرده اند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس آمارهای عمکلرد سازمان امور مالیاتی کشور در سال 1402 حقوق بگیران بخش عمومی حدود 31 همت و حقوق بگیران بخش خصوصی حدود 49 همت مالیات پرداخت کرده اند.

مالیات اصناف و مشاغل نیز حدود 51 همت بوده که بر این اساس حقوق بگیران حدود 30 همت از اصناف مالیات بیشتری پرداخت کرده اند.

کل ایتم مالیات بر درامد در سال گذشته حدود 142 هزار میلیارد تومان بوده است. مالیات بر درامد شامل مالیات بر حقوق بخش عمومی، بخش خصوصی ، مالیات مشاغل، مالیات مستغلات و مالیات بر درامد متفرقه میباشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وصول ۸۰ همت مالیات از حقوق بگیران در سال ۱۴۰۲
  • معلمان در دایره فقر؛ حقوق ماهانه 5 میلیون تومان
  • جریان جهانی بی‌اعتبار شدن مدارک دانشگاهی/ استخدام در تسلا هم مدرک نیاز ندارد
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار تا سه روز آینده اعلام می‌شود/ ۳ هزار نیرو گزینش پذیرفته‌شدگان را گزینش می کنند
  • گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار با ۳۰۰۰ نیرو
  • استخدام ۳ قهرمان کشتی کشور در همراه اول
  • جذب سه هزار و ۵۰۰ نیرو در ادارات یزد
  • خبر خوش آموزش و پرورش درباره حقوق معلمان
  • استخدام بیش از یک‌هزار معلم جدید در خراسان جنوبی
  • اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت