Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری مراوه‌تپه، امانگلدی ضمیر در نشست هفتگی هماهنگی بین بانک‌ها اظهار داشت: در مجموع حدود ۶۷۳ واحد تخریبی و ۱۷۵ واحد تعمیری از سیل اوایل سالجاری با کمک وام های بلاعوض و تسهیلات دولتی در مراوه‌تپه احداث و مرمت می‌شود.

وی افزود: عملیات پی‌کنی ۴۷۳ واحد تخریبی از سیل امسال با پرداخت تسهیلات بلاعوض آغاز شده و ساخت ۳۰ واحد آن در هفته دولت به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مراوه‌تپه در خصوص واحدهای خسارت دیده از سیل که نیازمند تعمیر بودند، گفت: همزمان با همه مناطق سیل‌زده استان گلستان، عملیات تعمیر تمامی ۱۵۰ واحد ارزیابی شده به اتمام رسید و با پیگیری های انجام شده توسط بنیاد مسکن شهرستان، سهمیه جدید ۱۹۵ واحدی پرداخت تسهیلات برای ساخت واحدهای سکونتی تخریبی و احداثی در روستاها و شهرهای شهرستان در نظر گرفته شد.

شهرستان مرزی مراوه‌تپه افزون بر ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد که در دو نقطه شهری و ۵۶ روستا سکونت دارند.

۳۰۴۲/۱۸۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی حوادث طبیعی مراوه تپه خسارات سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس اداره بنیاد مسکن صومعه سرا گفت: در راستای سیاست دولت سیزدهم، برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، عملیات ساخت ۵۵ واحدمسکونی در این شهرستان آغاز شد.

سیدحسین محمدی افزود: این واحد‌ها در قالب ۲ طرح ۲۰ و ۳۵ واحدی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۶۶ مترمربع ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای ساخت واحد‌های ملی مسکن هر متقاضی باید ۱۰۰ میلیون تومان آورده اولیه داشته باشد، گفت: در اجرای این طرح به هرمتقاضی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان