Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکتر ارسلان زارع در جلسه ستاد اربعین حسینی استان گیلان از حضور گسترده مردم در برپایی جشن‌ها در دهه امامت و ولایت از عید قربان تا غدیر تشکر و قدردانی کرد و گفت: از برادران و خواهران اهل سنت گیلان به جهت مشارکت و حضور گسترده در این مراسمات که نشان دهنده وحدت و وفاق مسلمانان این کشور خصوصاً استان است، تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم هماهنگی و انسجام در برگزاری جلسات کمیته های ۱۲ گانه ستاد اربعین اظهار کرد: عملکردها باید براساس سیاست‌های ابلاغی ستاد مرکزی اربعین باشد و همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق سامانه سماح نظارت ها و هماهنگی ها نیز تشدید شود.

سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه بر اساس پیش بینی ها تعداد زوار امسال بیش از سال های گذشته خواهد بود، افزود: برنامه ریزی های لازم برای افزایش حداقل ۳۰ درصدی زوار انجام شده و از تمام ظرفیت های موجود جهت ارائه خدمات مطلوب استفاده می شود.

وی به ضرورت تمهید برخی موارد ضروری متناسب با نیاز زائران اشاره و تصریح کرد: آماده سازی زیرساخت ها، استفاده از ظرفیت راه آهن، افزایش گیت‌ها در پایانه مرزی آستارا برای جلوگیری از صف های طولانی، اطلاع رسانی به موقع جهت ثبت نام زوار و پوشش خبری مطلوب باید مورد توجه کمیته های اربعین قرار گیرد.

دکتر زارع با تاکید بر حفظ امنیت و سلامت در مسیر برگزاری همایش اربعین حسینی گفت: برگزاری اجتماع بزرگ اربعین در شرایطی امن و آرام جلوه ای از وحدت مسلمانان و عظمت اسلام است که همکاری مضاعف کمیته‌های ستاد، سازمان های مردم نهاد، شوراهای اسلامی، شهرداری ها و خیران را می‌طلبد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استفاده از ظرفیت پیاده روی حضور گسترده مردم سلامت مسلمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محسن قوامی نژاد ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در سال گذشته نیز از این استان، ۳۸ هزار و ۵۰۰ نفر زائر در مراسم پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند.

وی بیان داشت: در سال گذشته و پس از اربعین حسینی نیز، ۳۲۰۰ نفر از استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب ۸۰ کاروان به عتبات عالیات اعزام شدند.

قوامی نژاد تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ نیز از این استان ۲۵۰۰ نفر زائر عادی به کربلا اعزام شد.

وی افزود: در سه سال اخیر، دفاتر زیارتی استان نیز از پنج دفتر به ۱۱ دفتر افزایش یافتند و در سال ۱۴۰۱ ۳۲ هزار و ۴۶۰ نفر زائر در مراسم پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند.

قوامی نژاد تاکید کرد: مردم و متقاضیان سفرهای زیارتی تنها از طریق دفاتر دارای مجوز در این زمینه اقدام کنند و از مراجعه به افراد آزاد بر غیرمجاز و فاقد مجوز خودداری کنند.

کد خبر 6084373

دیگر خبرها

  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی است
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تببین آموزه‌های دینی است
  • جلسه هماهنگی دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت با ستاد‌های استانی برگزار شد
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • قهرمانی استقلال بدون هوادار | اهدای جام به پرسپولس در جشن باشکوه