Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان لیگ با صدور اطلاعیه‌ای، از کیفیت توپ‌هایی که در فصل جدید لیگ برتر استفاده می‌شود، دفاع کرد. ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: توپ‌های مارک دربی‌استار که قرار است در این فصل مسابقات فوتبال باشگاهی استفاده شود، از جنس همان توپ‌هایی است که در دو فصل گذشته نیز در فوتبال باشگاهی ایران استفاده می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این توپ‌ها کیفیت مطلوبی دارد که مورد تأیید فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) نیز قرار گرفته و از تکنولوژی روز دنیا در تولید توپ‌ها استفاده شده است. توپ‌های فصول گذشته دو ستاره بودند و اکنون این توپ‌ها سه ستاره شده‌اند.

اعلام ورزشگاه‌های 4 دیدار هفته نخست لیگ برتر

برخلاف آنچه که گفته می‌شود این توپ‌ها نسبت به گذشته سنگین‌تر شده‌اند، اصلاً چنین مسئله‌ای صحت ندارد و وزن این توپ‌ها کاملاً استاندارد و دقیقاً مثل توپ‌های فصل گذشته، 435 گرم است. توپ‌های دربی استارِ مورد استفاده در فوتبال ایران، هم‌اکنون در مسابقات باشگاهی فوتبال فرانسه و آلمان  نیز استفاده می‌شود و سنگینی و تنبلی این توپ‌ها به هیچ عنوان صحت ندارد.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کمیته مسابقات سازمان لیگ سازمان لیگ لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته مسابقات سازمان لیگ سازمان لیگ لیگ برتر فوتبال ایران کمیته مسابقات سازمان لیگ سازمان لیگ لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول لیگ برتر فوتبال با صدرنشینی پرسپولیس

جدول لیگ برتر فوتبال با صدرنشینی پرسپولیس

دیگر خبرها

  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ نساجی در خانه از سد تراکتور گذشت
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز
  • نمایش اوج ذلت اسرائیل و اقتدار ایران در جریان انهدام ریزپرنده‌های صهیونیستی توسط پدافند هوایی کشور
  • عجیب و آشفته‌ مثل لیگ برتر ایران
  • استقلال در مرز کسب سریعترین قهرمانی تاریخش
  • جدول لیگ برتر فوتبال با صدرنشینی پرسپولیس
  • اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها/ واریز یارانه جدید به حساب این افراد
  • هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند/ شمس‌آذر انتحاری بازی می‌کند
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان