Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلائی با بیان اینکه ۸۵ پروژه توسط شهرداری در پهنه‌‎ های مناطق کم برخوردار در حال اجرا است، ادامه داد: هرکدام از پروژه‎های تعریف شده برای مناطق حاشیه‎ای شهر شامل زیر پروژه‎هایی چون بحث حمل و نقل هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدرضا کلائی» امروز(۳۱ مرداد) در آیین افتتاح مجتمع آبی چند منظوره گلشن و بهره‎برداری از ۱۲ بوستان فضای سبز در سطح شهر مشهد گفت: مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد را به ۸ پهنه تقسیم کرده‎ایم و برنامه‎های متعددی در قالب طرح نجات مناطق حاشیه‎ای شهر مشهد داریم که در دو پهنه آن، با سپاه پاسداران و قرارگاه سپاه پاسداران در بولوار برونسی همکاری داریم، مام تلاش ما این است که در همه پهنه‎ها با کیفیت عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار مشهد با بیان اینکه معتقدیم باید برای همه شهروندان خاطرات خوب و مثبت بسازیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم ساخت چنین پروژه‌هایی موجب افزایش نشاط اجتماعی و ایجاد خاطرات مثبت در شهروندان شود.

 

وی با تاکید بر اینکه اعتقاد ما ایجاد برابری و عدالت است، تصریح کرد: وقتی افراد بزرگی چون شهید چمران را در کشور داریم که در جهت ایجاد عدالت تلاش کرده‏اند ما نیز وظیفه خود می‎دانیم که تمام شهروندان را به نقطه برابری استفاده از امکانات برسانیم.

 

کلائی با بیان اینکه ما در شهر اسلامی زندگی می‌کنیم و بالای شهر و پایین شهر نداریم، افزود: اینکه تاکنون شرایط نابرابر بوده است، نباید ماندگار شود و ما نیز در مجموعه مدیریت شهری بر آن هستیم که در جهت برابری و عدالت گام برداریم و ذره‎ای در این راه توقف نداشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه ۸۵ پروژه توسط شهرداری در پهنه‌‎های مناطق کم برخوردار در حال اجرا است، ادامه داد: هرکدام از پروژه‎های تعریف شده برای مناطق حاشیه‎ای شهر شامل زیر پروژه‎هایی چون بحث حمل و نقل هستند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر عید غدیر خم غدیر اردبیل روزنامه مساجد روز جهانی مسجد مسجد سومین جشنواره طنین مسجد روز جهانی مساجد مراسم افتتاحیه پروژه های عمرانی شهردار مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سوت مسابقات فوتبال خیابانی جام ایثار و مقاومت یادواره شهید علی آقابابایی به صدا در آمد. این دوره با هدف استعداد یابی مناطق کم برخوردار برگزار می‌شود.
مدیرکل شبکه‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) هم در این آیین گفت: از دو هزار و ۲۰ محله کم‌برخوردار شناسایی شده در کشور ۴۰۴محله سهم کمیته امداد است.
کوهساری در جریان برنامه اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مناطق کم برخوردار گفت: این اتفاق خوبی بود که اتخاذ شده در کنار حمایت‌های مادی برنامه‌های فرهنگی و ورزشی برای مناطق کم برخوردار تدارک دیده شده است.
وی در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در مناطق کم برخوردار اظهارداشت:۱۱۵۰ تیم فوتبال محلات در ۴۰۴ محله داریم.
عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه این بازی‌ها گفت: این برنامه در راستای شناسایی استعداد‌های ورزشی استان و شکوفایی ورزش و نشاط برگزار می‌شود.
وی کاهش آسیب‌های اجتماعی را مهمترین ره آورد و دستاورد برگزاری این برنامه‌ها عنوان کرد.
۱۸ تیم در این مسابقات با قضاوت داورانی از لیگ برتر فوتبال و فوتسال به رقابت می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • باغ گیاه‌شناسی رهید؛ مال‌باختگان ارتش به سر خط برگشتند
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • پروژه‌های خُرد محلات کمتر برخوردار را در اولویت قرار دهیم
  • حاشیه امنیت انضباطی برای خودی ها
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک
  • احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک سیستان و بلوچستان
  • راه‌اندازی پروژه دوچرخه و موتور برقی اشتراکی در مناطق ۱۱ گانه شیراز