Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حشمت الله رضایی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته دولت، اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرا و تکمیل این طرح ها را حدود ۱۴ میلیارد تومان ذکر کرد. 
وی اظهار داشت: این طرح ها در بخش های کشاورزی، خدماتی، مبلمان شهری، انجام روکش آسفالت، احداث خانه بهداشت روستایی، اجرای ایستگاه پمپاژ تحت فشار کلاسیک و آغاز عملیات اجرایی پروژه راهسازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین در ادامه با اشاره به بازگشایی مرز خسروی در آینده ای نزدیک گفت: عزم و اراده ۲ کشور جمهوری اسلامی ایران و عراق بر بازگشایی این مرز قدیمی و رسمی برای تردد زائران عتبات عالیات است و اکنون همت و تلاش شبانه روزی مسئولان و ستاد اربعین بر ایجاد زیرساخت های لازم برای خدمات رسانی مطلوب و مناسب به زائران امام حسین (ع) است.

رضایی افزود: به طور یقین مردم شهرستان قصرشیرین میزبان بسیار خوبی برای زائران عتبات عالیات خواهند بود و در این رابطه با تشکیل ستادهای مردمی بهترین خدمات را به زائران عتبات عالیات ارائه خواهند داد.

وی اضافه کرد: بازگشایی مرز رسمی خسروی باعث ایجاد خیر و برکت در منطقه خواهد شد و این خواسته به حق مرزنشینان پس از سال ها محقق خواهد شد.

وی در ادامه از هفته دولت به عنوان فرصتی بزرگ برای بیان خدمات دولت و تلاش های شبانه روزی دلتمردان در محرومیت زدایی و پیشرفت مناطق مرزی و محروم نام برد و گفت: مدیران تلاش کنندخدمات دولت را به شکل مناسب به منظور آگاهی مردم و ایجاد نشاط و پویایی و امید در جامعه بازگو کنند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین بر استفاده از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و نصب بنر و نمایش برای بیان خدمات دولت نیز از سوی مدیران تاکید کرد.

دیدار مدیران با امام جمعه، برگزاری محفل انس با قرآن، غبار روبی مزار شهدا و تجلیل از خانواده های شهدا، تجلیل از کارمندان نمونه، برپایی نمایشگاه عرضه محصولات خانگی، اجرای مسابقه کتابخوانی، جشنواره غذا و اجرای مسابقات ورزشی از دیگر برنامه های هفته دولت در قصرشیرین است.

قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است. 

۳۰۱۲/۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قصرشیرین هفته دولت کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال بیش از ۸۰۰۰ نفر در شهرک صنعتی ۲ اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل را مهمترین و بزرگترین شهرک صنعتی استان برشمرد و افزود: بیش از ۷۰۰ قرارداد حق بهره برداری زمین با سرمایه گذاران در این شهرک منعقد شده است که با بهره برداری از ۳۰۰ واحد تولیدی، شاهد اشتغال بیش از ۸۰۰۰ نفر در این شهرک صنعتی هستیم.

هاشم علایی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: یکی از مشکلات حال حاضر شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، فرسودگی معابر و برخی از تاسیسات و زیرساخت‌های آن است که در اثر گذشت زمان، مستهلک و از بین رفته است.

علایی، شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل را مهمترین و بزرگترین شهرک صنعتی استان برشمرد و افزود: این شهرک صنعتی با مساحت بیش از ۷۰۰ هکتار به عنوان قطب تولید و صنعت استان اردبیل محسوب می‌شود که بیش از ۷۰۰ قرارداد حق بهره برداری زمین با سرمایه گذاران در آن منعقد شده است که با بهره برداری از ۳۰۰ واحد تولیدی، شاهد اشتغال بیش از ۸۰۰۰ نفر در این شهرک صنعتی هستیم.

به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، تلاش شده است تا بهسازی و نوسازی برخی از خیابان‌های این شهرک صنعتی انجام شود که خوشبختانه طی چند سال اخیر، زیرسازی و آسفالت بیش از ۱۵ خیابان و معابر آن اجرایی و عملیاتی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، از برنامه‌های این شرکت برای آماده سازی و بهسازی سایر خیابان‌های فرسوده این شهرک صنعتی خبر داد و افزود: از جمله برنامه‌های اولویت دار این شرکت، بهسازی جاده دسترسی است که خوشبختانه برآوردهای لازم در خصوص اجرای پروژه بهسازی که در حدود ۳۰۰ میلیارد ریال خواهد بود، انجام شده است که به زودی پس از برگزاری مراحل پیمان سپاری، اجرای پروژه مذکور آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: حرکت در راستای تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و جلب رضایت سرمایه گذاران و رفع موانع واحدهای صنعتی، از مهمترین برنامه‌های این شرکت در سال مزین به جهش تولید است که تلاش خواهیم کرد با مشارکت واحدهای تولیدی و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن، در راستای تحقق شعار سال حرکت کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان
  • بهره‌برداری از مرحله یک خط ۳ مترو مشهد؛ شاید تا مرداد
  • بهره برداری از ۷۵۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی بنیاد مسکن در استان اردبیل
  • اشتغال بیش از ۸۰۰۰ نفر در شهرک صنعتی ۲ اردبیل
  • طرح هادی ۹ روستا در ارومیه به بهره‌برداری رسید
  • مراسم بهره برداری از آسفالت معابر روستای میغان شهرستان نهبندان
  • بهره‌برداری از ۹ طرح هادی روستایی در ارومیه
  • تکمیل طرح ملی جی نَف تا پایان دولت سیزدهم
  • اجرای ۱۲ طرح عمرانی و زیربنایی در منطقه آزاد ماکو
  • بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد