Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حشمت الله رضایی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته دولت، اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرا و تکمیل این طرح ها را حدود ۱۴ میلیارد تومان ذکر کرد. 
وی اظهار داشت: این طرح ها در بخش های کشاورزی، خدماتی، مبلمان شهری، انجام روکش آسفالت، احداث خانه بهداشت روستایی، اجرای ایستگاه پمپاژ تحت فشار کلاسیک و آغاز عملیات اجرایی پروژه راهسازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین در ادامه با اشاره به بازگشایی مرز خسروی در آینده ای نزدیک گفت: عزم و اراده ۲ کشور جمهوری اسلامی ایران و عراق بر بازگشایی این مرز قدیمی و رسمی برای تردد زائران عتبات عالیات است و اکنون همت و تلاش شبانه روزی مسئولان و ستاد اربعین بر ایجاد زیرساخت های لازم برای خدمات رسانی مطلوب و مناسب به زائران امام حسین (ع) است.

رضایی افزود: به طور یقین مردم شهرستان قصرشیرین میزبان بسیار خوبی برای زائران عتبات عالیات خواهند بود و در این رابطه با تشکیل ستادهای مردمی بهترین خدمات را به زائران عتبات عالیات ارائه خواهند داد.

وی اضافه کرد: بازگشایی مرز رسمی خسروی باعث ایجاد خیر و برکت در منطقه خواهد شد و این خواسته به حق مرزنشینان پس از سال ها محقق خواهد شد.

وی در ادامه از هفته دولت به عنوان فرصتی بزرگ برای بیان خدمات دولت و تلاش های شبانه روزی دلتمردان در محرومیت زدایی و پیشرفت مناطق مرزی و محروم نام برد و گفت: مدیران تلاش کنندخدمات دولت را به شکل مناسب به منظور آگاهی مردم و ایجاد نشاط و پویایی و امید در جامعه بازگو کنند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین بر استفاده از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و نصب بنر و نمایش برای بیان خدمات دولت نیز از سوی مدیران تاکید کرد.

دیدار مدیران با امام جمعه، برگزاری محفل انس با قرآن، غبار روبی مزار شهدا و تجلیل از خانواده های شهدا، تجلیل از کارمندان نمونه، برپایی نمایشگاه عرضه محصولات خانگی، اجرای مسابقه کتابخوانی، جشنواره غذا و اجرای مسابقات ورزشی از دیگر برنامه های هفته دولت در قصرشیرین است.

قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است. 

۳۰۱۲/۸۰۶۶

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام جمعه ایران و عراق جامعه خانواده های شهدا قرآن قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم

تین نیوز

مدیر کل راه آهن قم از بهره برداری جایگاه سوخت پاک به منظور سوخت گیری وسایل نقلیه ریلی در راه آهن قم خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، غلامحسین دباغ افزود: جایگاه مذکور بعنوان جایگاه سوخت پاک ۵۰۰ هزار لیتری لوکوموتیوها در اداره کل راه آهن قم احداث و به بهره برداری رسید.

دباغ گفت: با همکاری مشترک راه آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت بنا گستر کرانه بهره برداری از جایگاه سوخت وسایل نقلیه ریلی در ایستگاه گار مانوری احداث شده است.

وی در پایان عنوان کرد: شرکت بنا گستر کرانه بعنوان شرکت سرمایه گزار، عملیات انتقال سوخت از مبدا تا مقصد را عهده دار شده و به یاری مسئولین و مدیران ارشد راه آهن جمهوری اسلامی ایران، این مهم در اداره کل راه آهن قم به انجام رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نظر دولت درباره تعطیلات آخر هفته؛ پنجشنبه یا شنبه‌ها؟
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی ۹۷ درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • ارایه خدمات رایگان سلامت در ۱۲۳ نقطه تهران