Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-28@12:13:15 GMT

علی پروین همچنان در فکر قدرت

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۰۲۰۱

علی پروین همچنان در فکر قدرت

به گزارش وانانیوز، 

علی پروین چه خاصی در ورزش ایران است. او عادت دارد به برنده بازی کردن حتی اگر همیشه برنده نباشد و برای این نوع رفتارهایش انتقادهای زیادی را در این سن و سال به جان بخرد. او حالا پس از اینکه دیده در افکار وزیر ورزش آوردن یکی از رفقایش در تعاونی پیشکسوتان پرسپولیس برای مدیریت این تیم نیست، خود را کنار عرب قرار داده و از او حمایت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقاد تند پروین از داورزنی در روزهایی که معاون وزیر ورزش زیر فشار است به خاطر مدیریت پرسپولیس، بعد حضور پیاپی او کنار عرب و تیمش نشان می دهد که سلطان قرمزها با عرب بسته تا او مدیر تیم بماند!

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند

به گزارش "وزش سه"، امروز حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در محل تمرین این تیم حاضر شد تا به بازیکنان و دیگر اعضای تیم سال نو را تبریک بگوید.

در جریان حضور بادامکی در محل تمرین، برخی بازیکنان با او درباره مسائل مالی هم صحبت کردند و بابت اینکه در فاصله 9 بازی تا پایان فصل فقط 40 درصد مبلغ قراردادشان را دریافت کرده‌اند ابراز نگرانی و گله کردند که بادامکی گفت مدیریت باشگاه در حال فراهم کردن منابعی جهت پرداخت بدهی به آنها و سایر طلبکاران است.

بازیکنان پرسپولیس علاوه بر 60 درصد مبلغ قرارداد این فصل نیمی از آپشن‌های فصل قبل خود را نیز طلب دارند و مدام در صحبت‌هایشان به این نکته اشاره می‌کنند که با توجه به فاصله سه ماهه تا پایان فصل فوتبالی، مدیریت باشگاه چطور می‌خواهد هم مبالغ قرارداد این فصل را پرداخت کند هم آپشن‌های فصل قبل را بپردازد.

با این وجود به نظر می‌رسد چنانچه تا روز یازدهم و خرید سهام باشگاه پرسپولیس توسط بانک ملت روشن نشود به هیچ کدام از این سوال‌ها نمی‌توان پاسخ روشنی داد.

جلسه تمرینی امروز پرسپولیس در هوایی سرد برگزار شد و با اینکه خبری از بارش باران نبود اما ورزش باد شدید کار را تا حدودی سخت کرده بود. با وجود این شرایط جوی هم معاون باشگاه هم چیزی حدود ده هواداری که خواستار حضور در داخل ورزشگاه بودند تمرین سرخ‌ها را از نزدیک تماشا کردند.

دیگر خبرها

  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • نقش‌آفرینی علی پروین در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس!
  • همین الان باید به رفح حمله کنیم
  • استقلال قیمت‌گذاری شد: هزار و هشتصد میلیارد تومان!
  • شیرازِ پس از باران، همچنان پاکیزه و زیبا
  • مایلی‌کهن: پیشرفت اقتصادی؟ چرا ما نمی‌بینیم
  • نقش علی پروین در انتقال خدابنده لو از مس به پرسپولیس
  • اوسمار بسیار جدی است/ پروین از مس ۵ میلیارد تخفیف گرفت
  • خدابنده لو: اوسمار بسیار جدی است/پروین از مس ۵ میلیارد تخفیف گرفت