Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا تابش روز پنجشنبه در نشست مشترک برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی استان چهارمحال و بختیاری که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، افزود: این تعداد واحد مسکونی با اختصاص اعتباری افزون بر ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان احداث ، تکمیل و بهره برداری شده است.

وی ادامه داد: در حوزه بهسازی و همچنین جبران خرابی واحدهای مسکونی که در سیلاب اخیر دچار حادثه شده اند، نیز اقدامات خوبی از سوی دولت در دست انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تابش، ایجاد بنیاد مسکن را از دستاوردهای موثر انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی با جذب ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات حوزه مسکن در کشور احداث شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: آمار بهسازی واحدهای روستایی و جبران خرابی واحدهای ناشی از حوادث جدای از این آمار است.

تابش همچنین به روستاهای در معرض خطر و لزوم جابجایی یا تثبیت این روستاها نیز اشاره کرد و گفت: در چهارمحال و بختیاری ۲۵ روستا در چنین وضعیتی قرار دارد که مطالعات لازم برای جایجایی آن انجام شده و برای تصویب و تخصیص اعتبار به سازمان برنامه و بودجه ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در چهارمحال و بختیاری به مانند سایر استان‌های کشور در ایجاد واحدهای مسکونی روستایی پیشگام هستیم و امید است این روند تداوم داشته باشد چراکه لیاقت مردم کشور بیش از این فعالیت‎ها است.

به گزارش ایرنا، انعقاد تفاهم‌نامه ایجاد ۲ هزار واحد مسکونی نیازمندان و بازدید از طرح‌های مسکن روستایی از اهداف سفر روز پنجشنبه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به چهارمحال و بختیاری است.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در سفر به چهارمحال و بختیاری در نشست شورای اقتصادی مقاومتی و برنامه ریزی شرکت کرد و در برنامه بهره برداری از طرحهای اقتصادی ، آغاز ساخت واحدهای مسکونی نیازمند و دیدار از طرحهای اقتصادی مقاومتی شرکت می کند.

۷۳۶۳/۲۰۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز گفت: در سال ۱۴۰۲ رقمی معادل ۴۸ میلیارد تومان صرف خرید، احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مازیار محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز در زمنیه تامین مسکن برای مددجویان اظهار داشت: آنچه که در سال گذشته در بخش مسکن مددجویی انجام شده از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، خیرین، زکات، آورده مددجو، وام قرض‌الحسنه بوده است.

وی اضافه کرد: طی یکسال گذشته 32 مورد کمک به خرید، 99 مورد احداث و تکمیل و کمک به احداث فضاهای جانبی مسکن شهری و روستایی و 962 مورد کمک به تعمیر به خانواده‌های تحت حمایت ارائه‌شده است.

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه کمک به خرید مسکن در مناطق شهری 50 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون سود است، گفت: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی ازجمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، گازکشی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و ... مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

محمدی با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود یادآور شد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز ازجمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی