Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@07:56:05 GMT

۱۵ تن مرغ فاقد مجوز خروج در شهرستان خمین توقیف شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۰۲۴۴

۱۵ تن مرغ فاقد مجوز خروج در شهرستان خمین توقیف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ هادی افراسیابی اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه دهنو شهرستان خمین، در یکی از محورهای مواصلاتی به ۴ دستگاه کامیونت حامل مرغ زنده مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی مدارک هویتی و بارنامه متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودروهای مورد نظر، ۱۵ تن مرغ زنده که از شهرستان محلات بارگیری شده و باید در شهرستان دلیجان به کشتارگاه تحویل داده می شدند، در صورتی که در حال خروج از استان بودند، توقیف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خمین با اشاره به تحویل بار خودروها به مراجع ذیصلاح، خاطر نشان کرد: در این عملیات ۴ راننده خودرو دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

در پایان سرهنگ افراسیابی یادآور شد: از آنجا که ورود و خروج هر گونه تولیدات دامی فاقد مجوز با برخورد قاطع پلیس روبه رو خواهد شد از هموطنان درخواست می شود، در صورت حمل کالایی از صنف مربوطه مجوز لازم را اخذ کنند.

کد خبر 4698948

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان مرکزی مرغ دام و طیور بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان هفته دولت یاسوج عید سعید قربان کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک کیلوگرم زعفران تقلبی در بیرجند

سرهنگ تقی زاده جانشین انتظامی شهرستان بیرجند گفت: در پی شکایت احدی از شهروندان مبنی بر فروش زعفران تقلبی از سوی یک واحد صنفی در شهرستان بیرجند، بررسی موضوع از سوی پلیس در دستور کار قرار گرفت. 

او افزود: مأموران کلانتری ۱۲ پس از بررسی و انجام تحقیقات میدانی، ۲ نفر را که در زمینه فروش زعفران‌های تقلبی فعالیت داشتند شناسایی کردند. 

سرهنگ تقی زاده با اشاره به این که مأموران در این رابطه ۲ متهم دستگیر و مقدار یک کیلو و ۶۴۲ گرم زعفران تقلبی را کشف کردند؛ تصریح کرد: متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

جانشین انتظامی شهرستان بیرجند بیان کرد: پلیس قاطعانه و به صورت شبانه روزی برای مقابله و برخورد با مجرمان تلاش می‌کند تا نظم، امنیت و آرامش مردم را تأمین کند. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • قاچاق احشام در بندرعباس 
  • توقیف محموله ۱۰ تنی روغن موتور قاچاق در مراغه
  • کشف بیش از یک کیلوگرم زعفران تقلبی در بیرجند
  • ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد توقیف شد
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • توقیف خودرو‌های حامل چوب قاچاق در ماسال
  • محموله شیرآلات قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • توقیف ۶ خودروی سوختکش در نهنبدان و قاین