Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@08:45:56 GMT

کشف بیش 3 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در لنگرود

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۰۲۴۸

کشف بیش 3 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در لنگرود

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ " مجید نیکوئی "در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق فرآورده‌های سوختی واحد گشت پلیس حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی شهرستان به دو دستگاه خودروی نیسان وانت، مشکوک شده و آن‌ها را برای بررسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: بعد از بررسی مدارک مشخص شد رانندگان خودروی‌های مورد نظر فاقد مجوز حمل فرآورده‌های سوختی بوده که در بازرسی از این خودروها مقدار 3 هزار و 80 لیتر سوخت قاچاق از نوع گاززوئیل کشف و 2 نفر دستگیر و خودروهای متهمان نیز توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نیکوئی با اشاره به این که متهمان 29 و 34 ساله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند افزود: کارشناسان ارزش سوخت قاچاق کشف شده را بالغ بر 70 میلیون ریال عنوان کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود در خاتمه ادامه داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مبارزه بی‌امان با قاچاق، مسؤولیت پلیس در این خصوص بیش از پیش بوده و برابر دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌های صادره به صورت کاملا فعال و جهادی با این پدیده شوم برخورد می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی شهرستان قاچاق محورهای مواصلاتی مقام معظم رهبری نیسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در گیلانغرب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ محمدی گفت: ماموران پاسگاه‌های گواور و حیدریه گیلانغرب هنگام  گشتزنی موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو سواری حامل سوخت قاچاق شدند.
وی افزود: در بازرسی‌های صورت گرفته ۲ هزار و ۹۳۰ لیتر بنزین و گازوئیل به ارزش ۸۸۰ میلیون ریال کشف شد.
محمدی در پایان از تشکیل پرونده‌هایی در این خصوص و ارجاع آن‌ها به مراجع قضائی خبر داد.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از قاچاق ۳۰ هزار لیتر گازوئیل در سیرجان 
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • قاچاق گازوئیل ایران با ۱۰۰ برابر قیمت بالاتر
  • گازوئیل ایران با ۱۰۰ برابر قیمت بالاتر قاچاق می‌شود
  • دستگاه‌های متولی بر مصرف سوخت نظارت کنند/ قاچاق گازوئیل با بارنامه‌های جعلی
  • کشف ۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در رفسنجان
  • معضل بارنامه‌های جعلی/ قاچاق گازوئیل با ۱۰۰ برابر قیمت
  • کشف بیش از ۲۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در گیلانغرب
  • کشف ۲۵۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در کرمان
  • کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بردسیر