Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@19:08:32 GMT

تیم سعید آذری بدون خودش به مصاف سایپا می رود

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۰۲۶۸

تیم سعید آذری بدون خودش به مصاف سایپا می رود

مهمترین اتفاق قبل از بازی سبزپوشان برکناری سعید آذری بود که بدون شک تاثیر گذار در این بازی است، سعید آذری حمایت و اعتقاد خاصی هم به علیرضا منصوریان داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ بالاخره انتظار فوتبال دوستان به سر آمد و نوزدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر آغاز شد که از هفته نخست لیگ برتر فوتبال  امروز تیم ذوب‌آهن اصفهان در اصفهان میزبان سایپا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان علیرضا منصوریان که هفته های پایانی لیگ هجدهم بی نظیر بودند بعد یک وقفه نتوانستند از سد الاتحاد در بازی های آسیایی بگذرند، البته این بازی رفت و برگشت نقاط ضعف این تیم را به خوبی مشخص کرد.

مهمترین اتفاق قبل از بازی سبزپوشان برکناری سعید آذری بود که بدون شک تاثیر گذار در این بازی است، سعید آذری حمایت و اعتقاد خاصی هم به علیرضا منصوریان داشت.

رشید مظاهری، محمد‌رضا حسینی و اوساگونا مهم‌ترین جدا شده‌های ذوب‌آهن هستند و در مقابل احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی مهدی‌پور از سربازی بازگشته‌اند و 2 بازیکن نیجریه‌ای هم به این تیم ملحق شده‌اند.

در مقابل سایپا که تیمی جوان را به فولاد شهر آورده است و ابراهیم صادقی هم که یک مربی جوان است را به روی نیمکت خود می بیند، تلاش می کند قابلیت های خود را به معرض نمایش بگذارد.

برای سبزپوشان سه امتیاز این بازی بعد از حذف از آسیا اهمیت ویژه ای دارد تا بتواند از همین هفته اول خود را جزو مدعیان نشان دهند.

داوران دیدار ذوب‌آهن و سایپا

این بازی از ساعت 20:15 روز پنج‌شنبه در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود و مرتضی منصوریان قضاوت این دیدار را برعهده دارد و رضا سخندان، یعقوب سخندان، کمیل غلامی، مهدی مرجان‌زاده و داریوش صابر‌مطلق وی را در این امر همراهی می‌کنند؛ علی‌رضا کهوری نیز ناظر این بازی است.

محرومان و مصدومان دو تیم

تیم ذوب‌آهن در این دیدار محمدرضا خلعتبری، احسان پهلوان و ارسلان مطهری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و علی‌رضا منصوریان سرمربی این تیم محروم است؛ سایپا در این بازی محرومی ندارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندر انزلی تأکید کرد، اگر تیمی در مصاف با سپاهان مرتکب اشتباه شود، جریمه خواهد شد. - اخبار ورزشی -

ابوذر صفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست خانگی تیمش برابر سپاهان گفت: ما در نیمه اول نمایش بسیار خوبی داشتیم و می‌توانستیم بیشتر از یک گل بزنیم و کار را تمام کنیم، ولی متأسفانه بدشانسی آوردیم. در نیمه دوم چند اشتباه داشتیم و برابر تیم بزرگ و باتجربه سپاهان تنبیه شدیم و تاوان سنگینی دادیم. وقتی جلوی سپاهان اشتباه کنید قطعاً تنبیه می‌شوید.

سپاهان با شکار قو مدعی ماند/ ملوان فقط یک نیمه بازی کرد+جدول

 

وی در مورد شانس ملوان برای دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم که در پایان لیگ بهترین رتبه ممکن را به دست بیاوریم، ولی شرایط تیم ما با دیگر تیم‌هایی که در بالای جدول قرار دارند، قابل قیاس نیست. فکر می‌کنم تا همین جا هم کار بزرگی انجام دادیم.

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندر انزلی راجع به بازی بعدی تیمش برابر سایپا در جام حذفی نیز تصریح کرد: همه تیم‌ها در این جام دنبال قهرمانی هستند، چون تعداد بازی‌ها کم است. بازی سختی با سایپا داریم، ولی نگاه ما به جام حذفی جدی است و باید این بازی را ببریم تا به مرحله بعد برویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان +فیلم
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند