Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یک منبع سوری می‎گوید که بخش وسیعی از منطقه راهبردی خان شیخون در استان ادلب در کنترل نیروهای ارتش سوریه در آمده است. تاریخ انتشار: 12:35 - 31 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۳۵۰۲

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ یک منبع میدانی در سوریه می‎گوید که نیروهای سوریه بخش وسیعی از شهر خان شیخون را در ریف جنوبی ادلب پس از پاکسازی و خنثی سازی بسته‎های انفجاری و مین‎های کنار جاده‎ای به کنترل خود درآوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ارتش سوریه صبح روز پنج شنبه بسیاری از مناطق شهر خان شیخون به ویژه مناطق شمالی این منطقه را آزاد کرد اظهار داشت که تنها برخی از محلات جنوبی خان شیخون در اشغال تروریست‎ها قرار دارد.

این منبع سوری اعلام کرد که ارتش این کشور در پی آزادسازی خان شیخون مناطق کفرزیتا، اللطامنه، مورک و لطمین را در ریف شمالی حماه را به کنترل خود درآورده است.

در همین حال یک مقام وزارت خارجه سوریه با بیان اینکه دمشق درچارچوب توجه به وضعیت شهروندان و کاهش درد و رنج آنها بر اثر اقدامات تروریست‎ها یک گذرگاه انسانی در منطقه صوران در ریف شمالی حماه بازگشایی خواهد کرد افزود که این اقدام تحت حمایت ارتش سوریه برای کمک به شهروندانی که مایل به خروج از مناطق تحت اشغال تروریست‎ها در ریف شمالی حماه هستند انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش سوریه خان شیخون تحولات سوریه خبرهای سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، محمد سبزه زاری مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا اواخر وقت امروز احتمال رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی، جنوب شرقی و به ویژه در ارتفاعات استان وجود خواهد داشت.
طی امروز و فردا وزش باد در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و شمالی در برخی ساعات متوسط خواهد بود.
تا اوایل هفته آینده روند افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود و در این مدت استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی و مرکزی و غربی خواهد شد.
بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۲ درجه گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • فیلم | برخورد وحشتناک قطار با کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه
  • کره شمالی: ما یک قدرت نظامی فوق العاده می‌سازیم
  • پاکسازی مناطق شمالی کرج از زباله ها
  • دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است
  • روسیه : پیشروی‌های ما در اوکراین همچنان ادامه دارد
  • واکنش حبیب احمدزاده به سامانه اسطوخودوس یا ماشین روز قیامت اسراییلی/ فیلم