Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف گیلک با حضور معاون عمرانی استاندار تهران به‌ عنوان سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رودهن و پردیس معارفه شد.

گفتنی است که این نشست که با حضور معاون عمرانی استاندار تهران و در دفتر فرماندار دماوند، مدیران جدید راهداری‌ و حمل و نقل جاده‌ای دماوند و رودهن و پردیس معارفه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش با حکم مدیرکل راهداری استان تهران، «سیداحمد حسینی‌فومشی» به عنوان سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند و «یوسف گیلک» به عنوان سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رودهن و پردیس معرفی شدند.

همچنین در این نشست، از زحمات یاسر بوداغی و محمد زمانی، مدیران پیشین ادارات راهداری دماوند و رودهن و پردیس قدردانی شد.

کد خبر 4698917

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای محمد زمانی رودهن بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان هفته دولت یاسوج عید سعید قربان کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگ در جاده هراز؛ ترافیک به سمت تهران پُر حجم شد

 کوروش روشن اظهار داشت: ریزش سنگ‌های معلق از کوه به سمت جاده هراز درروز سه شنبه ۷ فروردین خوشبختانه تلفات جانی و مصدومیت برای مسافران عبوری نداشته است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ریزش سنگ‌های نسبتا بزرگ که پس از بارندگی روز گذشته در بخش لاریجان شهرستان آمل باعث سرازیر شدن شن و ماسه کوهی به سمت حاشیه جاده و پرت شدن سنگ‌های بزرگ به سمت جاده در کیلومتر ۸۵ جاده هراز حدفاصل تونل تکاور و محدوده زیار باغ منجر شد.

وی ادامه داد: با حضور به موقع عوامل گشت راهداری هراز در محل ریزش سنگ، بلافاصله شن و ماسه و سنگ‌های کوهی از سطح جاده جمع‌آوری شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هراز لاریجان ادامه داد: به طور معمول پس از هر بارندگی و هدایت آب از کوه به سمت پایین دست، باعث شست وشوی شن و ماسه و رها شدن سنگ به سمت اطراف و جاده منجر می‌شود.

روشن، درعین حال از رانندگان عبوری از جاده کوهستانی هراز درخواست کرد با سرعت مطمئنه در طول مسیر این جاده حرکت کنند تا در صورت وقوع حوادث پیش‌بینی نشده امکان واکنش وجود داشته باشد.

ترافیک پرحجم در مسیر تهران

وی، تردد خودرو‌ها در جاده هراز را تا ظهر سه شنبه ۷ فروردین پرحجم اعلام کرد و گفت: حجم بیشتر ترافیک خودرویی در مسیر آمل به تهران است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هراز از رانندگان و مسافران نوروزی که از جاده هراز تردد می‌کنند، درخواست کرد، از شتابزدگی در رانندگی و سرعت زیاد خودرویی و با عوامل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای نیز در صورت اعلام هشدار‌ها همکاری‌های لازم را داشته باشند.

بیش از ۱۰۵ کیلومتر از مسیرجاده هراز از آمل تا آُستان مقدس امامزاده هاشم (ع) و به سمت تهران درحوزه استحفاظی مازندران واقع شده است.

دیگر خبرها

  • 47نقطه پرتصادف راههای گلستان در سال 1403 ایمن سازی می شود
  • ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد خودرو در محور‌های خوزستان
  • ریزش سنگ در جاده هراز؛ ترافیک به سمت تهران پُر حجم شد
  • ریزش سنگ در جاده هراز
  • ریزش سنگ درجاده هراز /  ترافیک به سمت تهران پرحجم شد
  • جابجایی بیش از ۶۵ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان
  • تمام راه های شریانی اصلی و فرعی آذربایجان شرقی باز است
  • محور شیروان - بجنورد پرترددترین جاده خراسان شمالی در ایام نوروز
  • برق چند روستای دماوند در پی وقوع سیل قطع شد
  • تلاش برای رفع مسدودی جاده ماهور برنجی دزفول