Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا تابش روز پنجشنبه در نشست مشترک برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی استان چهارمحال و بختیاری که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، افزود: این تعداد واحد مسکونی با اختصاص اعتباری افزون بر ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان احداث ، تکمیل و بهره برداری شده است.

وی ادامه داد: در حوزه بهسازی و همچنین جبران خرابی واحدهای مسکونی که در سیلاب اخیر دچار حادثه شده اند، نیز اقدامات خوبی از سوی دولت در دست انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تابش، ایجاد بنیاد مسکن را از دستاوردهای موثر انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی با جذب ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات حوزه مسکن در کشور احداث شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: آمار بهسازی واحدهای روستایی و جبران خرابی واحدهای ناشی از حوادث جدای از این آمار است.

تابش همچنین به روستاهای در معرض خطر و لزوم جابجایی یا تثبیت این روستاها نیز اشاره کرد و گفت: در چهارمحال و بختیاری ۲۵ روستا در چنین وضعیتی قرار دارد که مطالعات لازم برای جایجایی آن انجام شده و برای تصویب و تخصیص اعتبار به سازمان برنامه و بودجه ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در چهارمحال و بختیاری به مانند سایر استان‌های کشور در ایجاد واحدهای مسکونی روستایی پیشگام هستیم و امید است این روند تداوم داشته باشد چراکه لیاقت مردم کشور بیش از این فعالیت‎ها است.

به گزارش ایرنا، انعقاد تفاهم‌نامه ایجاد ۲ هزار واحد مسکونی نیازمندان و بازدید از طرح‌های مسکن روستایی از اهداف سفر روز پنجشنبه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به چهارمحال و بختیاری است.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در سفر به چهارمحال و بختیاری در نشست شورای اقتصادی مقاومتی و برنامه ریزی شرکت کرد و در برنامه بهره برداری از طرحهای اقتصادی ، آغاز ساخت واحدهای مسکونی نیازمند و دیدار از طرحهای اقتصادی مقاومتی شرکت می کند.

۷۳۶۳/۲۰۹۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان چهارمحال و بختیاری استان های کشور انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری سازمان برنامه و بودجه قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، محمد اطهری، مدیر کل بنیاد مسکن استان قم به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن در جمع خبرنگاران گفت: از سال ۱۴۰۰ در سطح استان ۷ هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در حال ساخت است که ۴ هزار واحد آن امسال تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ۳۰۰ واحد از این تعداد اردیبهشت ماه امسال و مابقی در مناسبت‌های مختلف تا دهه فجر به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مدیر کل بنیاد مسکن استان قم اشاره به فعالیت بنیاد مسکن در حوزه نوسازی و مقاوم سازی خانه‌های روستایی داشت و افزود: در سطح استان ۹ هزار و ۴۵۰ خانه روستایی نوسازی و مقاوم سازی شده که این تعداد معادل ۵۳ درصد از خانه‌های روستایی استان است.

اطهری درباره مقاوم سازی خانه‌های روستایی ادامه داد: بر اساس مصوبه دولت خانوار‌های روستایی می‌توانند از تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۲۰ ساله و سود ۵ درصد برای مقاوم سازی منازل خود استفاده کنند.

مدیر کل بنیاد مسکن از دیگر خدمات این اداره کل را صدور ۱۱ هزار پروانه ساخت به روستاییان، صدور سند‌های اراضی شهری و روستایی و واگذاری ۴۵۲ قطعه زمین در سال گذشته به روستاییان عنوان کرد و گفت: از ابتدای تاسیس بنیاد مسکن از سال ۵۸ تا به امروز ۶ هزار و ۸۱۵ قطعه زمین به روستاییان واگذار شده است.

دیگر خبرها

  • احداث ۳ هزار و ۱۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل
  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است
  • مقاوم سازی حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی البرز
  • احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان
  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • ۱۰۹ واحد مسکن از محل حساب ۱۰۰ امام احداث شده است
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال