Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،به نقل از  روابط عمومی سپاه آمل ، مهندس احمد علی یگانه مسئول بسیج سازندگی این شهرستان در حاشیه مراسم افتتاحیه مسکن مددجویی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت : زمین 19 واحد مسکونی در سال 97 تحویل بسیج سازندگی شد که 13 واحد خانه مددجویی در روستاهای وسطی کلا ، پاشا کلا دابو ، کته پشت ، کبود کلا ، تیرمه جان ، گالش کلا ، قجر محله ، تنها کلا ، یوسف آباد ، گانسر کلا و سرخ کلا، آماده افتتاح  است که 8 واحد آن تکمیل و تحویل شد و مابقی نیز  در روز چهار شنبه مورخ 6 شهریور ماه افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یگانه در ادامه افزود : ساخت باقی مسکن های مددجویی به دلیل برخی مشکلات مانند پروانه ساخت ، نداشتن خیابان مناسب وعدم پرداخت آورده افزایش مساحت توسط مددجو به تاخیر افتاد .

وی با اشاره به گروه های جهادی اظهار کرد: گروه های جهادی علاوه بر همکاری در ساخت مسکن مددجویی در کار های عام المنفعه مانند غسالخانه ، مسجد ، حسینیه ، راه های روستایی و... نیز همکاری داشتند.

مهندس یگانه از فعالیت  42 گروه جهادی متشکل از 13 گروه جهادی خواهر و 29 گروه جهادی برادر ،در شهرستان آمل خبر داد و گفت: در سه ماهه اول سال 2652 نفر به مناطق محروم آمل اعزام شدند.

مسئول بسیج سازندگی به ساخت مقبره شهیدان که در دستور کار بسیج سازندگی است اشاره کرد و افزود: سال قبل 3 مقبره شهید در روستا های بیشه محله ، درمه کلا و اغوزکتی شهرستان آمل ساخته شد. امسال نیز طرح ساخت 8 واحد تک مزار مسقف به دلیل برف خیز بودن در روستاهای گزنک ، گیلاس ، کندلو ، کرف ، سنگچال ، گندرجکلا و کندقاکتی منطقه لاریجان در دستور کار است . از این 8 واحد ، 4 واحد در هفته دولت برای افتتاح آماده می شود. که بعد از ساخت واحد تک مزار ، مقبره های شهید 2 و3 مزار نیز در دستور کار قرار دارد.

این مقام مسئول در پایان از فرماندهی سپاه ناحیه آمل بابت حضور مستمر در جلسات مجمع و پیگیری ها ، اعضای مجمع خیرین محرومیت زدایی ، کمیته امداد امام خمینی ، خیرین ، اتحادیه ها و همه کسانی که در این طرح یار و مددکار این مجموعه بودند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بسیج سازندگی سپاه کربلا سپاه آمل محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه